دروس جبرانی ویژه دانشجویان گروه کامپیوتر

05 02 2020
کد خبر : 3742357
تعداد بازدید : 4625

قابل توجه دانشجویان رشته های مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات

به استحضار می‌رساند گروه مهندسی کامپیوتر برای دانشجویانی که رشته کارشناسی ارشد آن‌ها با رشته کارشناسی دارای تجانس نیست، دو درس جبرانی در نظر می گیرد.

در این نیمسال (2-98) برای رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار درس سیستم‌های عامل و برای رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک درس مهندسی نرم افزار را در نظر گرفته است.

شایان ذکر است چنان چه دانشجویی در دوره کاردانی یا کاردانی به کارشناسی درس مورد نظر با عناوین ذکر شده و تعداد واحد 3 واحد درسی را گذرانده باشد، ملزم به اخذ این دروس نخواهد بود.

همچنین توجه نمایید رعایت این موارد به عهده دانشجو می باشد!!!


دسته بندی :
خبرها

نمایشگر دسته ای مطالب

10 09 2023

قابل توجه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1402

موارد مندرج در این اطلاعیه، صرفاً برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش بوده و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون (با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان) متعاقباً اعلام خواهد شد.  ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 دانشگاه گیلان، بدین وسیله به اطلاع می رساند، ثبت نام از پذیرفته شدگان در دانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است. خواهشمند است پذیرفته شدگان محترم قبل از شروع مراحل ثبت نام، به سامانه استعلام مقاطع قبل به آدرس estelam.msrt.ir مراجعه و پس از ثبت اطلاعات مربوطه، کد رهگیری دریافت و در طی مراحل ثبت نام، آن را فیلد مربوطه (مقاطع تحصیلی پایه/کد رهگیری استعلام مدرک پایه)، ثبت نمایند.  مرحله 1- ثبت نام غیرحضوری از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 140​​​​​​​2/06/22 لغایت ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 1402/06/26.  پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت jpeg اسکن نمایند. دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن. دریافت فایل فرم جایگزین مدرک کارشناسی و معدل برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد. دریافت فایل فرم معدل واحدهای گذرانده. دریافت فایل ‎راهنمای بررسی مدارک نظام وظیفه و درخواست معافیت تحصیلی‎. برای شروع فرآیند‎ ‎ثبت نام ‎ الکترونیکی ‎در دانشگاه گیلان، بر روی آدرس  سامانه ثبت نام الکترونیکی کلیک‎ ‎نمائید. ‎نام کاربری و رمز عبور، شماره ملی و شماره شناسنامه می باشد. ا-الف- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است، دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبلغ 1/090/000 ریال (یکصدو و نه هزار تومان) بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تأیید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، گزینه" ارسال جهت بررسی" را انتخاب نمایند . 1-ب- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه، پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام  و در زمان تعیین شده برای ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک مراجعه نمایند. 1-ج- در صورت تأیید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو ‎شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امور آموزشی دانشگاه دریافت ‏می‌نماید‎.‎ مرحله 2- ارائه و تحویل اصل مدارک و پیگیری درخواست تأییدیه تحصیلی و ریزنمرات پذیرفته شدگان محترم پس از تأیید ثبت نام اولیه توسط دانشکده، ضروری است طبق برنامه زمانی که توسط دانشکده به آنان اعلام خواهد شد با ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه و نیز اصل گواهینامه موقت و یا دانشنامه مقطع کارشناسی، طی روزهای اداری از تاریخ 1402/07/01 لغایت 1402/07/04، شخصاً به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایند. آدرس: رشت ، بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی پارک قدس (پارک شهر)، پردیس دانشگاهی دانشگاه گیلان توجه: نظر به اینکه اصل مدرک تحصیلی مقطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود، لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگهدارند. الف- برای دانش آموختگان دانشگاه آزاد در هریک از مقاطع کارشناسی و کاردانی، دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه امور آموزشی دانشگاه به آدرس ‏sada.guilan.ac.ir‏ ورود نموده و از گزینه مکاتبات اداری/فرم های درخواست/اخذ ‏تاییدیه مدرک پایه، در قسمت نوع نامه، گزینه "ریزنمرات و تاییدیه تحصیلی" را انتخاب، اطلاعات مربوطه را مطابق راهنمای سامانه تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.‏ •  الصاق فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مقطع مورد نظر به درخواست تأییدیه و ریزنمرات، الزامی است.‏  ب- برای دانش آموختگان سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در هریک از مقاطع کارشناسی و کاردانی، ب-1- ضروری است صرفا شخص متقاضی از طریق پرتال سازمان امور دانشجویان به آدرس https://portal.saorg.ir پس از ثبت نام اولیه، در قسمت خدمات/ اداره کل دانش آموختگان/ دریافت تاییدیه تحصیلی، اقدام به دریافت کد صحت 20 رقمی نماید. پذیرفته شدگان، در صورت داشتن دانشنامه دارای کد صحت 20 رقمی، برای هریک از مقاطع قبل، نیازی به دریافت مجدد کد صحت نداشته و لازم است طبق بند ب- 2 اقدام کنند. ب-2-سپس، از منوی خدمات،گزینه "استعلام کد صحت" را انتخاب نمایند و با ورود کد صحت 20 رقمی، بر روی عبارت "لطفا جهت دریافت فرم بر روی لینک ...." کلیک نموده و نامه تاییدیه تحصیلی را دانلود نماید. پس از آن، با ورود به سامانه سادا به آدرس sada.guilan.ac.ir، تاییدیه مذکور را در بخش امور آموزشی/اسکن دانشجویی/اسکن مدارک تکمیلی، بارگذاری نمایند. ب-3-دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه امور آموزشی دانشگاه به آدرس ‏sada.guilan.ac.ir‏ ورود نموده و از گزینه مکاتبات اداری/فرم های درخواست/اخذ ‏تاییدیه مدرک پایه، در قسمت نوع نامه، گزینه "ریزنمرات " را انتخاب، اطلاعات مربوطه را مطابق راهنمای سامانه تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.‏ •  الصاق فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مقطع مورد نظر به درخواست ریزنمرات، الزامی است.‏ پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد که مدرک کارشناسی ایشان، ناپیوسته است، لازم است اقدامات مندرج در بندهای الف و ب فوق را حسب مورد، برای مقاطع کارشناسی و کاردانی بطور جداگانه انجام دهند. پیگیری دانشجو جهت وصول تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبل، حداکثر تا پایان نیمسال اول تحصیل الزامی است.       توضیحات مهم ‏1. دانشجویان شهریه پرداز لازم است، پس از تأیید نهایی ثبت نام، حداکثر تا تاریخ 1402/07/01 نسبت به پرداخت شهریه علی الحساب و قبل از امتحانات پایان ترم نسبت به تسویه حساب مبلغ شهریه اقدام ‏نمایند(برای پرداخت شهریه از آدرس الکترونیکی ‏sada.guilan.ac.ir‏ با کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبوری که بعد از تأیید نهایی ثبت نام الکترونیکی به دانشجو داده می شود، اقدام گردد).‏ ‏ مبلغ پیش پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره نوبت دوم، 22,000,000 ریال (دو میلیون و دویست هزار تومان)، دوره مجازی: 25,000,000 ریال (دو میلیون و پانصد هزار تومان) و برای دوره پردیس خودگردان 45,000,000 ریال (چهارمیلیون و پانصدهزار تومان) است.‏ ‏ دانشجویان شاهد، ایثارگر و بورسیه (شهریه پرداز)، با حسابدار مربوطه هماهنگی نمایند.‏ ‏2. کلیه دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی و ثبت نام حضوری، حداکثر تا تاریخ 1402/07/04 نسبت به بررسی ثبت انتخاب واحد در سامانه آموزش دانشگاه به آدرس ‏sada.guilan.ac.ir‏ با کلمه کاربری شماره دانشجویی ‏و رمز عبوری که بعد از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی به ایشان داده می شود، اقدام نمایند (انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید توسط آموزش دانشکده صورت می گیرد).‏ ‏3. شروع کلاس ها همزمان با ثبت نام حضوری از هفته اول مهر ماه خواهد بود.‏ ‏4. ‏از پذیرفته‌شدگان نیمسال اول که‌ حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 فارغ‌ التحصیل‌ نشده اند و پذیرفته شدگان نیمسال دوم که تا 1402/11/30 فارغ التحصیل نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ ‏آنان‌، طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد‎.‎ ‏5. عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در وقت تعیین شده برای ثبت‌نام حضوری، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ‏6. در صورتی که بین  اطلاعات ارائه شده به سازمان سنجش، مدارک بارگذاری شده در ثبت نام الکترونیکی  و اصل مدارک ارائه شده به دانشکده مغایرتی وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب بعدی از جمله ‏جلوگیری از ادامه تحصیل توسط دانشگاه، به عهده پذیرفته شده می باشد.‏ ‏7. بروز هرگونه مشکل ناشی از تأخیر در ثبت نام الکترونیکی، تحویل اصل مدارک، پرداخت مبالغ شهریه (مخصوص دانشجویان شهریه پرداز) و انتخاب واحد به عهده پذیرفته شده است و دانشگاه می تواند در صورت ‏عدم رفع نواقص از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری نماید.‏ ‏8. لازم است پذیرفته شدگان، کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل‎‏ و ‏دقیق طی فرآیند ثبت نام درج نمایند. ضمناً ضروری است در ‏صورت تغییر مشخصات، مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.‏    پس از تکمیل مراحل ثبت نام غیرحضوری و دریافت شماره دانشجویی، دانشجویان محترم می بایست جهت اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام خوابگاه، از طریق سامانه معاونت دانشجویی دانشگاه اقدام نمایند. ورود به سامانه معاونت دانشجویی مشاوره و بهداشت و درمان تکمیل کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم براساس لینک های زیر الزامی است: لینک کارنامه سلامت جسم:http://portal.saorg.ir/physicalhealth با کلیک بر لینک سامانه سلامت جسم، ضمن پر کردن پرسشنامه، با در دست داشتن کد رهگیری و آزمایشات مذکور(هموگلوبین، هماتوکریت، ویتامین د3، قند خون و tsh)برای تکمیل پرونده پزشکی خود در تاریخ هایی که اعلام خواهد شد به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه گیلان مراجعه نمایید.(لازم به ذکر است که آزمایشات مربوط به  6 ماه تا یک سال قبل هم مورد قبول می باشد.) لینک کارنامه سلامت روان: https://portal.saorg.ir/mentalhealth       ‏دانشجویان محترم شاهد و ایثارگر، برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.‏  جهت مشاهده آدرس دانشکده های ذیربط و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.           معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاونت دانشجویی دانشگاه

07 03 2020

تمدید تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه تا پایان اسفند ماه (به جز دوره های مجازی)

بنا به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، به اطلاع می رساند برای پیشگیری از شیوع این ویروس؛ تعطیلی فعالیت های آموزشی دانشگاه گیلان (بجز کلاس های دوره های مجازی) تا پایان اسفند ماه تمدید می شود.   در این ایام همچنان خوابگاه ها و سلف سرویس های دانشجویی نیز تعطیل خواهد بود.   رئیس دانشگاه گیلان که اخیراً طی حکمی از طرف استاندار گیلان رئیس کارگروه آموزش ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا شده است اعلام کرد فعالیت های آموزشی دانشگاه گیلان غیر از دوره های مجازی تا آخر اسفند ماه تعطیل خواهد بود. این تعطیلی رسما به صورت متمرکز از طرف ستاد مدیریت کرونا اعلام خواهد شد. وی افزود: فعالیت‌های اداری، پژوهشی و فناوری دانشگاه محدودتر ادامه خواهد داشت و با رعایت شرایط خاص و تشخیص روسای دانشکده ها به صورت محدود دفاع از پایان نامه ها نیز می تواند انجام گیرد اما همچنان که قبلاً اعلام شد بازه زمانی دفاع از پایان نامه ها نیمه دوم فروردین خواهد بود و برای دانشجویانی که تا آخر فروردین دفاع نمایند جریمه تعلق نخواهد گرفت.

10 02 2020

تاریخ حذف و اضافه و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99

(دانشجویان ورودی نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 نمی توانند  در حذف و اضافه شرکت نمایند انتخاب واحد این عزیزان توسط آموزش دانشکده صورت می پذیرد  ) کلیه دانشجویان برای انجام کلیه امورات آموزشی باید از آدرس اینترنتی  sada.guilan.ac.ir استفاده نمایند. کلیه دانشجویان شهریه پرداز برای حذف و اضافه لازم است علاوه بر پرداخت بدهی های معوقه ی نیمسالهای قبل، مبلغ پیش پرداخت نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 خود را نیز پرداخت نمایند. دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد مبالغ علی الحساب را پرداخت کرده باشند نیازی به پرداخت مجدد آن در زمان حذف و اضافه نخواهند داشت. جدول 1 : زمان بندی حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه گیلان به شرح ذیل می باشد: ورودی تاریخ های حذف و اضافه ساعت شروع و پایان حذف و اضافه 95 و ماقبل یکشنبه 27 بهمن 10:00(صبح)-23:59 (شب) 96 دوشنبه 28بهمن 10:00(صبح)-23:59 (شب) 97 سه شنبه 29بهمن 10:00(صبح)-23:59 (شب) 98 چهارشنبه 30بهمن 10:00(صبح)-23:59 (شب) 96 و ماقبل (تکرار) پنج شنبه 1 اسفند 00:01(یک دقیقه بامداد)-23:59 (شب) 97 و 98(تکرار) جمعه 2 اسفند 00:01(یک دقیقه بامداد)-23:59 (شب)   لازم به ذکر است به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ  27 بهمن لغایت دوم  اسفند ماه حذف و اضافه دارند در ساعات و روزهایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و دسترسی سایر دانشجویان به سامانه امکان پذیر نخواهد بود. مثال: دانشجوی  ورودی 97 صرفا در روزهای   29 بهمن و 2 اسفند  در ساعات ذکر شده در جدول 1 می توانند وارد سامانه شوند و در غیر ایام فوق مجوز ورود به سامانه را ندارند. توجه1 : دانشجویان مهمان از سایر دانشگاهها بر اساس سال ورود به دانشگاه (که در فرم مهمان ثبت نموده اند) و زمان بندی که در جدول 1  اعلام شده می توانند نسبت  به حذف و اضافه اقدام نمایند. توجه2 : دانشجویان شهریه پرداز برای پرداخت شهریه می توانند از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی، مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند. توجه3 : مسوولیت اخذ درس، رعایت پیشنیازی و همنیازی براساس سرفصل مصوب به عهده دانشجو می باشد. توجه4 : بر اساس آیین نامه مصوب وزارت ، دانشجویان دوره های روزانه مقاطع کارشناسی ورودی 91 ، 92 ،97 و 98 ، کارشناسی ارشد ورودی 94 و مابعد و دکتری ورودی 95 و مابعد که به هر دلیلی موفق به گذراندن درسی در ترم های قبلی نشده اند در صورت اخذ مجدد باید شهریه درس مذکور را بپردازند. توجه5 : دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاهها می باشند نمی توانند درترم جاری انتخاب واحد و یا حذف و اضافه انجام دهند.در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت شرکت در حذف و اضافه  باید نامه مخالفت با مهمانی و یا انتقال را ارائه نموده و با مراجعه به آموزش دانشکده مربوطه به صورت مکتوب از تقاضای مهمانی و یا انتقالی انصراف دهند.. توجه 6 : بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نمی باشند در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسوولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود. توجه 7 : بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه، دانشجویان کلیه ورودی های دوره های روزانه که دروس جبرانی را اخذ می نمایند از نیمسال اول سال تحصیلی 94 ملزم به پرداخت هزینه دروس جبرانی می باشند. توجه 8: بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان در زمان حذف و اضافه صرفا مجاز به اخذ سه درس و حذف سه درس می باشند. توجه 9: دانشجویان کلیه ورودی های دانشگاه که سنوات مجاز آنها به اتمام رسیده جهت اخذ دروس، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل  از طریق گردش کارهای الکترونیکی ، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه می باشند. توجه 10: به دانشجویان گرامی توصیه می شود در زمان انتخاب واحد و یا حذف و اضافه  از تثبیت انتخاب واحد خودداری نمایند.     توجه11: مبالغ پیش پرداخت شهریه در نیمسال دوم  99-98 جهت اطلاع بیشتر دانشجویان به شرح زیر مجددا اعلام می گردد : سال ورود کارشناسی ارشد (مجازی) ورودی های 95 و ماقبل شهریه ثابت ورودی 96 شهریه ثابت ورودی 97  و 98 15000000 ریال (پانزده میلیون ریال) دانشجویان مهمان (کلیه ورودی ها ) : 15000000 ریال (پانزده میلیون ریال)   دانشجویان شاهد و ایثارگر ، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که مبلغ کل شهریه ترم آنها از مبلغ علی الحساب کمتر می باشد و دانشجویان بورسیه (شهریه پرداز): با هماهنگی حسابداری مربوطه اقدام به تعیین مبلغ و پرداخت شهریه نمایند.

05 02 2020

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99

لطفا در خصوص وام با واحد آموزش یا پشتیبانی فنی تماس نگیرید. شرایط و نحوه ثبت نام  وام های دانشجویی برای نیمسال دوم 98-99 ثبت نام وام های دانشجویی در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به آدرس bp.swf.ir از تاریخ 15 بهمن شروع و تا 10 اسفند ادامه دارد. تمامی دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه فوق ثبت نام نمایند. لطفاً قبل از شروع ثبت نام راهنمای تسهیلات را مطالعه نمائید. شرایط عمومی وام گیرندگان: دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رعایت شئونات دانشجویی دارا بودن اولویت نیاز مالی عدم استفاده از وام، کمک یا بورس تحصیلی عدم اشتغال به کار اخذ حداقل تعداد واحدهای مورد لزوم طبق مقررات آموزشی مشروط نبودن دانشجو در دو نیمسال قبلی بطور متوالی سپردن سند تعهد محضری با ضامن کارمند شاغل رسمی یا پیمانی دولت، در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور مدت استفاده از وامها: کاردانی،کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشدناپیوسته تا ترم چهارم کارشناسی پیوسته و دکترای تخصصی ناپیوسته تا ترم هشتم دانشجویان می توانند تعهد نامه محضری را از لینک سند تعهد محضری پرینت گرفته همراه با یک ضامن کارمند شاغل دولتی (رسمی یا پیمانی) به یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور جهت تنظیم سند مراجعه نمایند داشتن کارت شناسایی و آخرین حکم کارگزینی برای ارائه به دفتر خانه الزامی است لطفا دقت نمائید آدرس پستی و شماره تماس ثابت و همراه دانشجو و ضامن به درستی در سند قید شود.  پس از تکمیل سند و پس از ثبت نام اینترنتی در سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه، اصل سند تعهد محضری را به همراه کپی کارت ملی و کارت دانشجویی و کپی حکم کارگزینی ضامن، به اداره رفاه دانشجویی تحویل دهید.توجه: ضامن بازنشسته علاوه بر تعهد نامه محضری نیازمند گواهی کسر از حقوق از سازمان بازنشستگی به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم می باشد. نمونه فرم گواهی کسر از حقوق را از لینک مربوطه دریافت نمائید نکات مهم: هر وامی نیازمند شرایط و مدارک خاصی است،که پس از ثبت نام اینترنتی وام در سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه ، مدارک مربوطه می بایست در اسرع وقت به اداره رفاه دانشجویی تحویل داده شود. دانشجویان روزانه می بایست نسبت به افتتاح حساب عابر بانک تجارت شعبه دانشگاه اقدام نموده و قبل از ثبت نام وام به اداره رفاه دانشجویی اعلام نمایند. دانشجویان روزانه متاهل(فقط آقایان) با ارائه کپی عقد نامه و کپی شناسنامه فرزندان ، علاوه بر مدارک مورد نیاز دیگر از وام تحصیلی متاهلی بهره مند می گردند وام ودیعه مسکن به دانشجویانیکه در ترم قبل مشروطی آموزشی شده اند، تعلق نمی گیرد. در صورت هرگونه سوال می توانید با همکاران اداره رفاه دانشجویی از طریق تماس با ۹-۳۳۶۹۰۴۸۵ داخلی ۲۱۱۰ برای وامهای تحصیلی، مسکن، ودیعه مسکن ، تغذیه و داخلی ۲۰۸۲ برای وامهای شهریه، ضروری، وام ویژه دکتری، ازدواجو عتبات عالیات تماس حاصل فرمائید مراحل ثبت نام اینترنتی وام در پورتال دانشجویی صندوق رفاه: ۱- مراجعه به آدرس :bp.swf.ir ۲- دانشجویانی که برای اولین بار وارد سیستم می شوند و هیچگونه تسهیلاتی اعم از وام و خوابگاه از صندوق رفاه دریافت ننموده اند می بایست از گزینه تشکیل پرونده اطلاعات شناسنامه ای و آموزشی مقطع جدید خود را ثبت نمایند. ۳- بعداز تائید صحت اطلاعات دانشجو،توسط کارشناسان دانشگاه (حداقل ۲۴ ساعت بعد از پرکردن فرم توسط دانشجو) می بایست با مراجعه دوباره به پورتال دانشجویی و استفاده از گزینه ورود به پورتال فاز ۲ با نام کاربری و کلمه عبور "هردو در ابتدا کد ملی هستند" ، وارد سامانه شده و پس از تغییر رمز ورود و ثبت شماره همراه دانشجو ، از قسمت درخواست وام ، وام مورد نظر خود را انتخاب نموده و تائید نمائید. توجه مهم: دانشجویان روزانه می بایست پس از تشکیل پرونده در سامانه، در بانک تجارت شعبه دانشگاه افتتاح حساب نموده و شماره حساب عابر بانک خود را به اداره رفاه دانشجویی اعلام  نمایند تا امکان درخواست وام برایشان میسر گردد. "وام شهریه دانشجویان نوبت دوم به حساب دانشگاه واریز شده و به همان مقدار از شهریه آنها کسر می گردد " ۵- دانشجویانی که ترمهای گذشته از وام صندوق رفاه در همین مقطع استفاده نموده اند، کافیست از گزینه ورود به پورتال فاز ۲ درخواست وام خود را ثبت نمایند. پس از ثبت وام پیامکی مبنی بر ثبت درخواست وام برایتان ارسال می گردد. با توجه به اینکه ملاک پرداخت وام ثبت نام در سایت صندوق رفاه می باشد حتما ابتدا در سامانه مذکور ثبت نام کنید. از ثبت نام اینترنتی خود در سامانه صندوق رفاه مطمئن گردید. در صورت انجام ثبت نام اینترتی وام ، در مقابل آن در انتظار تائید دانشگاه را ملاحظه خواهید کرد. دانشجویان می بایست مدارک لازم مانند تعهد نامه محضری، کپی کارت ملی ،کپی کارت دانشجویی و مدارک مختص هر وام که در راهنمای تسهیلات عنوان شده است را در اسرع وقتو در همان بازه زمانی ثبت نام وام به اداره رفاه دانشجویی تحویل نمایند. تائید نهایی وام پس از بررسی مدارک و ثبت آن توسط همکاران اداره رفاه دانشجویی و تائید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، صورت گرفته وتاریخ  پرداخت وام ها با صندوق رفاه دانشجویان می باشد. چند نکته: ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنید دانشجویانی که تا پایان بهمن ماه  ثبت نام خود را کامل کنند و مدارک مربوطه را تحویل اداره رفاه نمایند در لیست اول ارسالی به صندوق قرار گرفته و به احتمال زیاد تا پایان اسفند وامشان واریز می گردد. فرم مربوط به تعهد نامه و گواهی کسر از حقوق را از سایت پرینت گرفته و کار مربوط به ضمانت وام را سریعتر انجام دهید. به دانشجویان روزانه شاغل وام تعلق نمی گیرد. در صورتیکه شاغل نیستید و فقط بیمه خویش فرما دارید با دریافت سوابق بیمه ای خود از سازمان تامین اجتماعی و قرارداد بیمه خود به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه مراجعه نمایید. به دانشجویان نوبت دوم (شبانه ، پردیس و مجازی) شاغل در صورت داشتن اعتبار کافی وام پرداخت می گردد. دانلود فرم‌ها شرایط ثبت نام  فرم کسر اقساط  سند تعهد  راهنمای تسهیلات روزانه  راهنمای تسهیلات شبانه  وام ضروری ویژه دکتری وام عتبات 

27 01 2020

انتخاب واحد 982: ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات

قابل توجه دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات: دانشجویان کارشناسی ارشد نسبت به اخذ درس سمینار و پایان نامه با استاد راهنمای خود در انتخاب واحد اقدام نمایند، هم چنین دانشجویان ارشدی که نیاز به تمدید پایان نامه دارند نسبت به اخذ پایان نامه اقدام نمایند. دانشجویان ارشد مهندسی کامپیوتر - نرم افزار ورودی 98 سه درس (پایگاه داده چند رسانه ای، سیستم های توزیع شده و داده کاوی) و دانشجویان ورودی 97 دو درس (ارزیابی کارایی سیستم های کامپیوتری و سیستم عامل پیشرفته) را اخذ نمایند. (دانشجویان می توانند سمینار را هم اخذ  نمایند).   دانشجویان ورودی 98 مهندسی فناوری اطلاعات - تجارت، سه درس (مدیریت زنجیره وعرضه (SCM)، سیستم های تصمیم یار هوشمند، امنیت تجارت الکترونیک) و دانشجویان ورودی 97 دو درس (محاسبات توری و مباحث ویژه) را اخذ نمایند.(دانشجویان می توانند سمینار را هم اخذ  نمایند).   تذکر مهم برای دانشجویان ارشد همه دوره ها(روزانه و مجازی): دانشجویانی که رشته کارشناسی آن ها با رشته ارشد پذیرفته شده دارای تجانس نیست ملزم به گذراندن درس جبرانی در نظر گرفته شده می باشند!   منبع: ce.guilan.ac.ir  

21 01 2020

تاریخ انتخاب واحد و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99

کلیه دانشجویان برای انتخاب واحد و سایر امورات آموزشی باید از آدرس اینترنتی sada.guilan.ac.ir استفاده نمایند. دانشجویان شهریه پرداز برای انتخاب واحد لازم است علاوه بر پرداخت بدهی های معوقه ی نیمسال های قبل، مبلغ پیش پرداخت نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 خود را نیز پرداخت نمایند. انتخاب واحد دانشجویان ورودی نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 توسط آموزش دانشکده (پردیس دانشگاهی) انجام خواهد شد.   توجه یک: زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه گیلان به شرح ذیل می باشد: ورودی تاریخ های انتخاب واحد ساعت شروع تاریخ پایان ساعت پایان 95 و ماقبل یکشنبه 1398/11/6 11:00 یکشنبه 1398/11/6 23:59 96 دوشنبه 1398/11/7 11:00 دوشنبه 1398/11/7 23:59 97 سه شنبه 1398/11/8 10:00 سه شنبه 1398/11/8 13:00 98 سه شنبه 1398/11/8 13:01 سه شنبه 1398/11/8 16:00 97 (تکرار) سه شنبه 1398/11/8 16:01 سه شنبه 1398/11/8 20:00 98 (تکرار) سه شنبه 1398/11/8 20:01 سه شنبه 1398/11/8 23:59 95 و ماقبل (تکرار) چهارشنبه 1398/11/9 00:01 چهارشنبه 1398/11/9 12:00 96 (تکرار) چهارشنبه 1398/11/9 12:01 چهارشنبه 1398/11/9 23:59 97 (تکرار) پنج شنبه 1398/11/10 00:01 پنج شنبه 1398/11/10 23:59 98 (تکرار) جمعه 1398/11/11 00:01 جمعه 1398/11/11 23:59   لازم به ذکر است به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ 6 لغایت 11 بهمن ماه انتخاب واحد دارند در ساعات و روزهایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و دسترسی سایر دانشجویان به سامانه امکان پذیر نخواهد بود. توجه دو: دانشجویان شهریه پرداز برای پرداخت شهریه می توانند از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی، مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند. (سامانه سادا) توجه سه: مسوولیت اخذ درس، رعایت پیشنیازی و همنیازی براساس سرفصل مصوب وزارت علوم که در سایت دانشگاه قرار گرفته است، به عهده دانشجو می باشد. توجه چهار: بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان در زمان حذف و اضافه صرفا مجاز به اخذ و حذف سه درس می باشند. توجه پنج: دانشجویان کلیه ورودی های دانشگاه که سنوات مجاز آنها به اتمام رسیده جهت اخذ دروس، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل ، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه می باشند. توجه شش: به دانشجویان گرامی توصیه می شود در زمان انتخاب واحد از تثبیت انتخاب واحد خودداری نمایند. توجه هفت: مبالغ پیش پرداخت شهریه در نیمسال دوم 98-99 جهت اطلاع بیشتر دانشجویان به شرح زیر مجددا اعلام می گردد: سال ورود مبلغ پیش پرداخت کارشناسی ارشد مجازی (آموزش الکترونیکی) ورودی های 95 و ماقبل شهریه ثابت ورودی 96 شهریه ثابت ورودی های 97 و 98 15000000 ریال (یک میلیون و پانصد هزار تومان)   دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که مبلغ کل شهریه ترم آنها از مبلغ علی الحساب کمتر می باشد و دانشجویان بورسیه (شهریه پرداز): با هماهنگی حسابداری مربوطه اقدام به تعیین مبلغ و پرداخت شهریه نمایند.

26 11 2019

فراخوان هفته پژوهش 1398

معاونت آموزشی و پژوهشی پردیس دانشگاهی از کلیه دانشجویان علاقه مند این دانشکده (پردیس و مرکز آموزش‌های الکترونیکی) دعوت می نماید تا با ارسال چکیده مقالات خود در مراسم هفته پژوهش این دانشکده شرکت نمایند. نکات مهم: مقالات منتخب (پس از داوری) در هفته پژوهش به صورت سخنرانی یا پوستر ارایه خواهند شد. فرمت چکیده مقالات از طریق سایت پردیس دانشگاهی ، مدیران محترم گروه های آموزشی و همچنین ارسال ایمیل و یا مراجعه حضوری  به دبیرخانه همایش قابل دریافت می باشد. مهلت ارسال مقالات دانشجویی تا 10 آذر 1398 می باشد.   ||راهنمای تهیه پوستر برای روز همایش در پردیس دانشگاهی|| ||مقالات پذیرفته شده در بخش پوستر|| ||برنامه زمانی ارائه‌ ‌های روز همایش در پردیس دانشگاهی|| دانلود فرمت چکیده مقاله     آدرس دبیرخانه کنفرانس: پردیس دانشگاهی دانشگاه گیلان، طبقه دوم، دبیرخانه هفته پژوهش پردیس دانشگاهی (سایت دانشجویان دکتری). ایمیل دبیرخانه هفته پژوهش: pardis.guilan.1398@gmail.com شماره کانال اطلاع رسانی هفته پژوهش دانشگاهی پردیس در فضای مجازی:  09389828574 دریافت اطلاعات بیشتر با شماره  33324521  >> معاونت آموزشی و پژوهشی پردیس دانشگاهی   منبع: وبسایت پردیس دانشگاهی دانشگاه گیلان