آغاز ثبت نام وام های دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99

04 02 2020
کد خبر : 3742342
تعداد بازدید : 12521

لطفا در خصوص وام با واحد آموزش یا پشتیبانی فنی تماس نگیرید.

شرایط و نحوه ثبت نام  وام های دانشجویی برای نیمسال دوم 98-99

ثبت نام وام های دانشجویی در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به آدرس bp.swf.ir از تاریخ 15 بهمن شروع و تا 10 اسفند ادامه دارد. تمامی دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه فوق ثبت نام نمایند. لطفاً قبل از شروع ثبت نام راهنمای تسهیلات را مطالعه نمائید.

شرایط عمومی وام گیرندگان:

  1. دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رعایت شئونات دانشجویی
  2. دارا بودن اولویت نیاز مالی
  3. عدم استفاده از وام، کمک یا بورس تحصیلی
  4. عدم اشتغال به کار
  5. اخذ حداقل تعداد واحدهای مورد لزوم طبق مقررات آموزشی
  6. مشروط نبودن دانشجو در دو نیمسال قبلی بطور متوالی
  7. سپردن سند تعهد محضری با ضامن کارمند شاغل رسمی یا پیمانی دولت، در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور

مدت استفاده از وامها:

  • کاردانی،کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشدناپیوسته تا ترم چهارم
  • کارشناسی پیوسته و دکترای تخصصی ناپیوسته تا ترم هشتم

دانشجویان می توانند تعهد نامه محضری را از لینک سند تعهد محضری پرینت گرفته همراه با یک ضامن کارمند شاغل دولتی (رسمی یا پیمانی) به یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور جهت تنظیم سند مراجعه نمایند داشتن کارت شناسایی و آخرین حکم کارگزینی برای ارائه به دفتر خانه الزامی است لطفا دقت نمائید آدرس پستی و شماره تماس ثابت و همراه دانشجو و ضامن به درستی در سند قید شود.  پس از تکمیل سند و پس از ثبت نام اینترنتی در سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه، اصل سند تعهد محضری را به همراه کپی کارت ملی و کارت دانشجویی و کپی حکم کارگزینی ضامن، به اداره رفاه دانشجویی تحویل دهید.توجه: ضامن بازنشسته علاوه بر تعهد نامه محضری نیازمند گواهی کسر از حقوق از سازمان بازنشستگی به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم می باشد. نمونه فرم گواهی کسر از حقوق را از لینک مربوطه دریافت نمائید

نکات مهم:

  • هر وامی نیازمند شرایط و مدارک خاصی است،که پس از ثبت نام اینترنتی وام در سامانه پورتال دانشجویی صندوق رفاه ، مدارک مربوطه می بایست در اسرع وقت به اداره رفاه دانشجویی تحویل داده شود.
  • دانشجویان روزانه می بایست نسبت به افتتاح حساب عابر بانک تجارت شعبه دانشگاه اقدام نموده و قبل از ثبت نام وام به اداره رفاه دانشجویی اعلام نمایند.
  • دانشجویان روزانه متاهل(فقط آقایان) با ارائه کپی عقد نامه و کپی شناسنامه فرزندان ، علاوه بر مدارک مورد نیاز دیگر از وام تحصیلی متاهلی بهره مند می گردند
  • وام ودیعه مسکن به دانشجویانیکه در ترم قبل مشروطی آموزشی شده اند، تعلق نمی گیرد.
  • در صورت هرگونه سوال می توانید با همکاران اداره رفاه دانشجویی از طریق تماس با ۹-۳۳۶۹۰۴۸۵ داخلی ۲۱۱۰ برای وامهای تحصیلی، مسکن، ودیعه مسکن ، تغذیه و داخلی ۲۰۸۲ برای وامهای شهریه، ضروری، وام ویژه دکتری، ازدواجو عتبات عالیات تماس حاصل فرمائید

مراحل ثبت نام اینترنتی وام در پورتال دانشجویی صندوق رفاه:

۱- مراجعه به آدرس :bp.swf.ir

۲- دانشجویانی که برای اولین بار وارد سیستم می شوند و هیچگونه تسهیلاتی اعم از وام و خوابگاه از صندوق رفاه دریافت ننموده اند می بایست از گزینه تشکیل پرونده اطلاعات شناسنامه ای و آموزشی مقطع جدید خود را ثبت نمایند.

۳- بعداز تائید صحت اطلاعات دانشجو،توسط کارشناسان دانشگاه (حداقل ۲۴ ساعت بعد از پرکردن فرم توسط دانشجو) می بایست با مراجعه دوباره به پورتال دانشجویی و استفاده از گزینه ورود به پورتال فاز ۲ با نام کاربری و کلمه عبور "هردو در ابتدا کد ملی هستند" ، وارد سامانه شده و پس از تغییر رمز ورود و ثبت شماره همراه دانشجو ، از قسمت درخواست وام ، وام مورد نظر خود را انتخاب نموده و تائید نمائید.

توجه مهم: دانشجویان روزانه می بایست پس از تشکیل پرونده در سامانه، در بانک تجارت شعبه دانشگاه افتتاح حساب نموده و شماره حساب عابر بانک خود را به اداره رفاه دانشجویی اعلام  نمایند تا امکان درخواست وام برایشان میسر گردد.

"وام شهریه دانشجویان نوبت دوم به حساب دانشگاه واریز شده و به همان مقدار از شهریه آنها کسر می گردد "

۵- دانشجویانی که ترمهای گذشته از وام صندوق رفاه در همین مقطع استفاده نموده اند، کافیست از گزینه ورود به پورتال فاز ۲ درخواست وام خود را ثبت نمایند.

  • پس از ثبت وام پیامکی مبنی بر ثبت درخواست وام برایتان ارسال می گردد.
  • با توجه به اینکه ملاک پرداخت وام ثبت نام در سایت صندوق رفاه می باشد حتما ابتدا در سامانه مذکور ثبت نام کنید.
  • از ثبت نام اینترنتی خود در سامانه صندوق رفاه مطمئن گردید. در صورت انجام ثبت نام اینترتی وام ، در مقابل آن در انتظار تائید دانشگاه را ملاحظه خواهید کرد.
  • دانشجویان می بایست مدارک لازم مانند تعهد نامه محضری، کپی کارت ملی ،کپی کارت دانشجویی و مدارک مختص هر وام که در راهنمای تسهیلات عنوان شده است را در اسرع وقتو در همان بازه زمانی ثبت نام وام به اداره رفاه دانشجویی تحویل نمایند.
  • تائید نهایی وام پس از بررسی مدارک و ثبت آن توسط همکاران اداره رفاه دانشجویی و تائید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، صورت گرفته وتاریخ  پرداخت وام ها با صندوق رفاه دانشجویان می باشد.

چند نکته:

  • ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنید دانشجویانی که تا پایان بهمن ماه  ثبت نام خود را کامل کنند و مدارک مربوطه را تحویل اداره رفاه نمایند در لیست اول ارسالی به صندوق قرار گرفته و به احتمال زیاد تا پایان اسفند وامشان واریز می گردد.
  • فرم مربوط به تعهد نامه و گواهی کسر از حقوق را از سایت پرینت گرفته و کار مربوط به ضمانت وام را سریعتر انجام دهید.
  • به دانشجویان روزانه شاغل وام تعلق نمی گیرد. در صورتیکه شاغل نیستید و فقط بیمه خویش فرما دارید با دریافت سوابق بیمه ای خود از سازمان تامین اجتماعی و قرارداد بیمه خود به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه مراجعه نمایید.
  • به دانشجویان نوبت دوم (شبانه ، پردیس و مجازی) شاغل در صورت داشتن اعتبار کافی وام پرداخت می گردد.

دانلود فرم‌ها


دسته بندی :
خبرها

نمایشگر دسته ای مطالب

27 01 2019

شروع ثبت نام وام‌های دانشجویی (نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸)

پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان جدول زمانبندی ثبت نام وامهای دانشجویی ردیف نوع وام آخرین مهلت ثبت نام و دریافت مدارک ۱ تحصیلی-ضروری-مسکن و ودیعه مسکن-زیارت-ازدواج-شهریه-تغذیه ۱۳۹۷/۰۸/۱۵  ۲ تحصیلی ویژه دانشجویان دکتری روزانه ۱۳۹۷/۰۹/۰۷   ضروری ویژه دانشجویان دکتری روزانه ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ لطفاً به نکات زیز توجه فرمایید: حتماً راهنمای تسهیلات و راهنمای ثبت نام را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید مدارک مورد نیاز ثبت نام وامها را از راهنمای تسهیلات مطالعه فرمایید فرمهای مورد نیاز وام  و فرم تعهد نامه محضری  را از لینک مربوطه  دانلود نمایید فقط در خواست وام آندسته دانشجویانی که ثبت نام اینترنتی وام خود را تکمیل نموده و مدارک لازمه را ارائه نمایند بررسی خواهد گردید . دانشجویانی که به هر نحوی بدهی معوقه به صندوق رفاه داشته باشند وام تعلق نمی گیرد. فقط دانشجویان دکتری که قبلا از بانک توسعه تعاون وام دریافت نمودند می توانند درخواست وام ویژه بانک توسعه تعاون را انتخاب نمایند. فقط دانشجویان دکتری ورودی های ۹۶ و ماقبل می توانند وام ضروری ویژه درخواست دهند اداره رفاه نام و نام خانوادگی پست سازمانی داخلی مستقیم آقای مسچیان رییس اداره رفاه ۲۱۰۸ ۳۳۶۹۰۳۱۶ خانم رستگار کارشناس تسویه حساب ۲۱۰۷   خانم حسین پور کارشناس وام دانشجویی ۲۱۱۰   خانم دباغی کارشناس سند وام ۲۱۰۹   آقای سلیمی کارشناس وام دانشجویی ۲۰۸۲   ابتدا ۸-۳۳۶۹۰۴۸۵ را شماره گیری  و سپس داخلی را وارد نمایید. پشتیبانی فنی سامانه یادگیری الکترونیکی مسئولیتی در قبال پاسخگویی به سوالات وام ندارد. سایت معاونت دانشجویی لینک خبر اصلی

26 01 2019

لیست دروس ارائه شده در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸ (مقطع کارشناسی ارشد)

دانشجویان گرامی لیست دروس زیر صرفاً جهت آگاهی شما از دروس ارائه شده در این ترم می‌باشد. لازم است در زمان انتخاب واحد از طریق سامانه سادا اقدام به اخذ دروس مناسب خود فرمایید. هرگونه اشتباه برعهده دانشجو خواهد بود. فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک نام درس کد درس نام استاد امنیت تجارت الکترونیکی ۱۲۲۶۵۸۱۰۵ دکتر رضا ابراهیمی سیستم های تصمیم یار هوشمند ۱۲۲۶۵۸۰۱۰ دکتر ساسان حسینعلی زاده محاسبات توری ۱۲۲۶۵۸۱۲۸ دکتر اسدالله شاه بهرامی مدیریت ارتباط با مشتری ۱۲۲۶۵۸۱۰۳ دکتر ساسان حسینعلی زاده مدیریت زنجیره عرضه ۱۲۲۶۵۸۱۰۹ دکتر سیما احمدپور مهندسی فناوری اطلاعات ۲-جبرانی ۱۲۲۶۵۸۰۵ دکتر فرشید مهردوست روش تحقیق و سمینار ۱۲۲۶۵۸۱۱۱ دکتر سید محمدحسین شکریان دکتر اسدالله شاه بهرامی دکتر مهدی امینیان دکتر محمد صالحی پایان نامه ۱۲۲۶۵۸۱۱۲ دکتر حمیدرضا احمدی فر دکتر اسدالله شاه بهرامی دکتر سید ابوالقاسم میرروشندل دکتر رضا ابراهیمی آتانی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار  نام درس کد درس نام استاد ارزیابی کارایی سیستم‌های کامپیوتر ۱۲۲۶۸۰۰۷ دکتر فرشید مهردوست پایگاه داده های چند رسانه ای ۱۲۲۶۸۰۷۲ دکتر اسدالله شاه بهرامی داده کاوی ۱۲۲۶۸۰۷۱ دکتر سید ابوالقاسم میرروشندل سیستم عامل پیشرفته ۱۲۲۶۸۰۰۴ دکتر سید ابوالقاسم میرروشندل سیستم عامل جبرانی ۱۲۲۶۵۸۰۸ مهندس علی محمد نوروززاده سیستم های توزیع شده ۱۲۲۶۸۰۱۰ دکتر حمیدرضا احمدی فر سمینار ۱۲۲۶۸۰۲۰ دکتر مهدی امینیان دکتر محمدحسین شکریان دکتر اسدالله شاه بهرامی دکتر محمد صالحی پایان نامه ۱۲۲۶۸۰۲۲ دکتر اسدالله شاه بهرامی دکتر سید ابوالقاسم میرروشندل دکتر حمیدرضا احمدی فر دکتر سید محمد حسین شکریان دکتر مهدی امینیان مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه های کامپیوتری نام درس کد درس نام استاد امنیت شبکه ۱۲۲۶۵۸۱۰ دکتر رضا ابراهیمی آتانی تامین کیفیت در شبکه های مخابراتی و کامپیوتری ۱۲۲۶۵۸۱۶ دکتر جلیل سیفعلی هرسینی شبکه های نوری ۱۲۲۶۵۸۰۳ دکتر مهدی امینیان مباحث ویژه در شبکه‌های کامپیوتری ۱۲۲۶۵۸۱۹ دکتر سیما احمدپور مدیریت شبکه های مخابراتی و کامپیوتری ۱۲۲۶۵۸۱۱ دکتر محمد صالحی مهندسی فناوری اطلاعات ۲-جبرانی ۱۲۲۶۵۸۰۶ دکتر فرشید مهردوست روش تحقیق و سمینار ۱۲۲۶۵۸۱۳ دکتر مهدی امینیان دکتر محمد صالحی دکتر سید محمدحسین شکریان دکتر اسدالله شاه بهرامی پایان نامه ۱۲۲۶۵۸۱۴ دکتر مهدی امینیان دکتر محمد صالحی دکتر سید محمدحسین شکریان دکتر حمیدرضا احمدی فر دکتر رضا ابراهیمی آتانی   مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی نام درس کد درس نام استاد انتقال حرارت پیشرفته (جابجایی) ۱۲۱۳۸۰۰۵ دکتر جواد محمودی مهر ترمودینامیک پیشرفته ۱۲۱۳۸۰۰۴ دکتر کوروش جواهرده دینامیک سیالات محاسباتی ۱ ۱۲۱۳۸۰۲۳ دکتر حامد محدث دیلمی ریاضیات پیشرفته ۱ ۱۲۱۳۸۰۰۱ دکتر اسماعیل خالقی مکانیک محیط های پیوسته ۱۲۱۳۸۰۰۲ دکتر حسن اسدی گیلاکجانی محاسبات عددی پیشرفته ۱۲۱۳۸۰۰۳ دکتر محمد کلته سمینار ۱۲۱۳۸۰۰۷ دکتر رضا جمیل نیا پایان نامه ۱۲۱۳۸۰۰۰ دکتر محمد کلته دکتر کورش جواهرده دکتر حسن اسدی گیلاکجانی دکتر اسماعیل خالقی مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی نام درس کد درس نام استاد ارتعاشات پیشرفته (ممتد) ۱۲۱۳۸۱۱۷ دکتر رضا انصاری خلخالی تغییر شکل فلزات ۱۲۱۳۸۱۱۹ دکتر علی باستی ریاضیات پیشرفته ۱ ۱۲۱۳۸۱۰۰ دکتر اسماعیل خالقی سمینار ۱۲۱۳۸۱۰۹ دکتر رضا جمیل نیا سیستم های اندازه گیری پیشرفته ۱۲۱۳۸۱۲۱ دکتر علی چایی بخش لنگرودی کنترل فازی ۱۲۱۳۸۱۱۳ دکتر علی جمالی مکانیک محیط های پیوسته ۱۲۱۳۸۱۰۱ دکتر حسن اسدی گیلاکجانی مباحث منتخب در طراحی کاربردی ۱۲۱۳۸۱۰۸ دکتر علی جمالی پایان نامه ۱۲۱۳۷۹۸ دکتر علی چایی بخش دکتر علی باستی دکتر رضا انصاری خلخالی دکتر حسن اسدی گیلاکجانی   آموزش زبان انگلیسی نام درس کد درس نام استاد تجزیه و تحلیل کلام ۱۶۱۲۸۰۱۲ دکتر مریم دانای طوسی جامعه شناسی زبان ۱۶۱۲۸۰۲۰ دکتر غلامحسین شعبانی روش تحقیق کمی و کیفی در آموزش زبان ۱۶۱۲۸۰۲۶ دکتر امیر مهدوی روش های تدریس مهارت های زبان ۱۶۱۲۸۰۲۵ دکتر ژاله حساس خواه زبانشناسی مقابله‌ای و تجزیه و تحلیل خطاها ۱۶۱۲۸۰۰۶ دکتر بهزاد برکت سمینار (مسایل آموزش زبان) ۱۶۱۲۸۰۱۱ دکتر عبدالرضا تحریری نگارش متون علمی دانشگاهی ۱۶۱۲۸۰۲۷ دکتر مسعود خلیلی ثابت نظریه‌های روانشناسی زبان ۱۶۱۲۸۰۲۸ دکتر بهزاد برکت پایان نامه ۱۶۱۲۸۰۳۰ دکتر تحریری دکتر دانای طوسی دکتر ژاله حساس خواه دکتر بهزاد برکت دکتر شعبانی دکتر خلیلی ثابت   ریاضی کاربردی نام درس کد درس نام استاد برنامه ریزی صحیح ۱۰۱۰۸۰۸ دکتر مازیار صلاحی کنترل خطی و غیرخطی ۱۰۱۰۸۰۹ دکتر محمد کیانپور سمینار ۱۰۱۰۸۰۰۷ دکتر فرشید مهردوست دکتر مازیار صلاحی پایان نامه ۱۰۱۰۸۰۹۰ دکتر فرشید مهردوست دکتر مازیار صلاحی دکتر محمد کیانپور دکتر حسین امینی خواه   مهندسی برق گرایش مخابرات نام درس کد درس نام استاد تئوری پیشرفته مخابرات ۱۲۱۰۸۰۰۷ دکتر غلامرضا باقرسلیمی سیستم‌های مخابرات بی‌سیم ۱۲۱۰۸۰۵۱ دکتر جلیل سیفعلی هرسینی شبکه های مخابراتی ۱۲۱۰۸۰۴۲ دکتر جلیل سیفعلی هرسینی مباحث ویژه در مهندسی برق ۲ ۱۲۱۰۸۰۲۵ دکتر غلامرضا باقرسلیمی سمینار ۱۲۱۰۸۰۲۳ دکتر غلامرضا باقرسلیمی دکتر جلیل سیفعلی هرسینی پایان نامه ۱۲۱۰۸۰۳۰ دکتر غلامرضا باقرسلیمی دکتر جلیل سیفعلی هرسینی   زبان و ادبیات فارسی نام درس کد درس نام استاد تحقیق در دستور زبان فارسی ۱۶۱۰۸۰۱۲ دکتر معصومه غیوری عربی ۲ نثر عربی ۱۶۱۰۸۰۲۲ دکتر علی صفایی نثر فارسی ۲ تاریخ جهانگشا و مرزبان نامه ۱۶۱۰۸۰۱۹ دکتر محمدعلی خزانه دارلو نثر فارسی ۴ مصباح الهدایه ۱۶۱۰۸۰۲۶ دکتر رضا چراغی نظم فارسی ۲ ناصر خسرو و سنایی ۱۶۱۰۸۰۱۵ دکتر ملک محمد رنجبر نظم فارسی ۳ خاقانی و نظامی ۱۶۱۰۸۰۱۶ دکتر رضا چراغی نظم فارسی ۵ گلشن راز ۱۶۱۰۸۰۲۵ دکتر معصومه غیوری سمینار ۱۶۱۰۸۰۳۰ دکتر احمد رضی پایان نامه ۱۶۱۰۸۰۳۴ دکتر محمدعلی خزانه دارلو دکتر علی صفایی دکتر محمود رنجبر دکتر رضا چراغی دکتر معصومه غیوری دکتر احمد رضی   ادبیات کودک و نوجوان نام درس کد درس نام استاد ادبیات تطبیقی کودک و نوجوان ۱۶۱۰۱۰۱۶ دکتر فرزانه آقاپور بلاغت کاربردی ۱۶۱۰۱۰۶ دکتر رضا چراغی شعر کودک و نوجوان ۱۶۱۰۱۰۱۵ دکتر نگین صفری نژاد بی نظیر کودک و رسانه ۱۶۱۰۱۰۱۳ دکتر معصومه غیوری پایان نامه ۱۶۱۰۱۰۲۳ دکتر نگین صفری نژاد بی نظیر دکتر رضا چراغی دکتر معصومه غیوری دکتر ملک محمد رنجبر  

02 01 2019

اطلاعیه مهم در خصوص امتحانات پایان ترم :: نیمسال اول ۹۷-۹۸ :: کارشناسی ارشد

اطلاعیه شماره ۱: برای دریافت کارت ورود به جلسه می بایست شهریه خود را از سامانه سادا پرداخت نمایید. برای این کار می توانید از منوی امور شهریه، گزینه پرداخت الکترونیکی شهریه را انتخاب نمایید. همراه داشتن کارت ورود به جلسه در امتحان الزامی است. زمان برگزاری امتحان در کارت ورود به جلسه قید شده است. اطلاعیه شماره ۲: کارت دانشجویی دانشجویان مجازی برای استفاده از سلف سرویس (تغذیه) شارژ شده است. برای صرف نهار به دانشکده علوم ریاضی واقع در ابتدای منظریه مراجعه نمایید. اطلاعیه شماره ۳: دانشجویان مجازی با رعایت قوانین و ارائه به موقع درخواست حذف پزشکی درس از طریق سامانه سادا و از میزکار شخصی خود (مکاتبات اداری-فرم های درخواست-درخواست حذف پزشکی) الصاق تصویر نسخه پزشکی و گواهی پزشکی، می توانند نسبت به حذف پزشکی درس خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که کلیه این مدارک در اسرع وقت به کارشناس آموزش تحویل داده شود. اطلاعیه شماره ۴: آخرین مهلت حذف ترم تا پایان روز ۱۲ دی ۹۷ و قبل از امتحان ترم می باشد. اطلاعیه شماره ۵: محل برگزاری امتحانات در پردیس دانشگاهی دانشگاه گیلان واقع در خیابان حافظ رشت است.

16 12 2018

قابل توجه دانشجویان گرامی شرکت کننده در امتحانات پایان نیمسال (مقطع کارشناسی ارشد)

ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان گرامی در امتحانات به اطلاع می رساند: کلیه دانشجویان جهت شرکت در امتحانات باید کارت (عکس دار ) ورود به جلسه امتحان را دریافت نمایند این امکان از تاریخ ۱۳۹۷/۹/۱۵ در سامانه آموزش (سادا) فعال می باشد. برخی از اعمالی که ارتکاب آنها در جلسه امتحان پایان ترم موجب صدور رای توسط کمیته انضباطی است در پایین کارت امتحان اعلام شده است .لازم است دانشجویان به موارد اشاره شده دقت نمایند. قبل از دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات لازم است دانشجویان فرم های مربوط به ارزشیابی اساتید را تکمیل نمایند.دستیابی به فرم های ارزشیابی اساتید از تاریخ ۱۳۹۷/۹/۱۵ در سامانه امکان پذیر می باشد .اطلاعات تکمیل شده توسط دانشجویان کاملا محرمانه بوده و برای دانشگاه اهمیت بالایی دارد.لذا به دانشجویان توصیه می گردد با دقت نسبت به تکمیل این فرم ها اقدام نمایند. دانشجویان مشمول پرداخت شهریه پس از تکمیل فرم های ارزشیابی و قبل از دریافت کارت ورود به جلسه باید نسبت به تسویه حساب مالی خود در سامانه آموزش اقدام نمایند. برای تکمیل فرم های ارزشیابی اساتید از مرورگر گوگل کروم استفاده نمایید. برای دستیابی می توانید از مسیرهای زیر استفاده نمایید: برای دستیابی به فرم ارزشیابی اساتید : از منوی امور آموزشی-ارزشیابی اساتید برای پرداخت مانده بدهی : از منوی امور شهریه پرداخت-الکترونیکی شهریه برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان : از منوی امور آموزشی-کارت امتحان

09 09 2018

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دوره مجازی دانشگاه گیلان سال ۱۳۹۷ (به روز شد.::. ۱۸ شهریور)

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۷ دانشگاه گیلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری صورت می گیرد که انجام هر دو مرحله ثبت نام الزامی است. ۱- ثبت نام اینترنتی: قبل از مراجعه حضوری لازم است پذیرفته شدگان به سامانه ثبت نام اینترنتی مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند. پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی، تا ۴۸ ساعت بعد طی روزهای اداری با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند و در صورت اطمینان از تایید ثبت نام اینترنتی توسط دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام حضوری طبق برنامه زمانی تعیین شده؛ اقدام نمایند. زمان ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۱۷   پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام اینترنتی مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند. پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام اینترنتی مدارک مورد نیاز به شرح زیر را با فرمت Jpeg اسکن نمایند!!! عکس پرسنلی ۴×۳ ، کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی(پشت و رو) ، مدرک کاردانی (مخصوص پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند)، مدرک کارشناسی، مدرک کارشناسی ارشد(صرفا برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری)، مدرک نظام وظیفه* برای آقایان(شامل ۱– تصویر کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم، پزشکی، موارد خاص و کفالت۲- فارغ التحصیلان ترم آخر می بایست در زمان ثبت نام اینترنتی اسکن تصویر ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی را در سامانه قرار دهند و در زمان ثبت نام حضوری با در دست داشتن اصل ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی جهت اخذ فرم درخواست معافیت به امور مشمولین دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.)۳-سربازان حین خدمت در زمان ثبت نام حضوری می بایست برای اخذ نامه ترخیص به امور مشمولین دانشکده مراجعه نمایند. این قبیل پذیرفته شدگان می بایست در زمان ثبت نام اینترنتی تصویر نامه ابطال معافیت مقطع قبلی را در سامانه قرار دهند.۴- برگ اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آنها بعد از تاریخ ۳۱/۰۶/۱۳۹۷ باشد.۵- مشمولین خدمت در سازمان های دولتی،مراکز نظامی و انتظامی یا مراکز تابعه می بایست نامه بلامانع بودن تحصیل را در سامانه قرار دهند.)، –فرم مدرک تحصیلی (برای پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی نمی باشند)، فرم مخصوص معدل (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) برای آن دسته از پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد که‌ در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون فارغ التحصیل نبوده اند، مدارک سهمیه شامل رزمنده/ مربی/ رتبه اول حسب مورد(در صورت وجود) نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع ارشد  نمونه فرم معدل کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع ارشد جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد که لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبالغ زیر(بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره)از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل ، مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه ارسال را نیز انتخاب نمایند . دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ۳۸۰۰۰۰ ریال(سیصدو هشتاد هزار ریال)   پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی و اطمینان از تکمیل فرم ها و بارگذاری صحیح مدارک لازم، با اطمینان از همراه داشتن اصل کلیه مدارک خواسته شده، طبق برنامه زمانی تعیین شده ذیل، جهت ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده اقدام نمایند. ارائه پرینت کلیه تعهدنامه ها و فرم های مربوطه که به امضا و اثر انگشت داوطلب رسیده باشد، جهت ثبت نام حضوری الزامی می‌باشد، لذا به پذیرفته شدگان محترم توصیه می‌شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به تکمیل نمودن فرم‌های ثبت نامی اقدام نمایند.   ۲- ثبت نام حضوری: ضروری است پذیرفته شدگان برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده شخصا با توجه به رشته قبولی به همراه مدارک مندرج در این اطلاعیه، طبق برنامه ذیل به دانشکده مراجعه نمایند.  شایان ذکر است که در روزهای ثبت نام حضوری (از ۱۹ شهریور لغایت ۲۱ شهریور) به کلیه پذیرفته‌شدگان گرامی نحوه استفاده از سامانه و شیوه یادگیری مجازی آموزش داده خواهد شد! زمان  ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۹  از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ پذیرفته شدگان  ارشد با حرف اول نام خانوادگی "الف" تا " د" سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۲۰  از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ پذیرفته شدگان ارشد  با حرف اول نام خانوادگی "ذ" تا " ف " چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۲۱  از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ پذیرفته شدگان ارشد  با حرف اول نام خانوادگی "ق" تا " ی " عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در وقت تعیین شده برای ثبت‌نام حضوری به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. اطلاعات حوزه های ثبت نام ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دوره های مجازی(الکترونیکی) و پردیس خودگردان در پردیس دانشگاه و ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه و نوبت دوم در محل دانشکده مربوطه انجام خواهد شد. (دریافت فایل آدرس و شماره تماس دانشکده ها ) محل ثبت نام پذیرفته شدگان دوره‌های مجازی در پردیس دانشگاه گیلان به آدرس رشت، خیابان ملت، روبروی پارک شهر خواهد بود. شماره تماس ۳۳۳۳۵۶۵۳-۰۱۳    مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد(دریافت فایل )     ۳-تذکرات مهم: ۱-۳-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع تحصیلی قبلی پذیرفته شده و نیز عنوان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد. ۲-۳- از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ ۹۷/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد. ۳-۳- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند. ۴-۳- نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، به تعداد دلخواه از آن ها کپی کرده و نزد خود نگهدارند. ۵-۳- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،…. و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل , دقیق در فرم های مربوطه بنویسند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود. ۶-۳- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌«کان‌لم‌ یکن‌» تلقی‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد. ۸-۳- کلیه پذیرفته شدگان جدیدالورود بایستی قبل از ثبت نام حضوری،به لینک های کارنامه سلامت روان و سلامت جسم به آدرس اینترنتی(portal.saorg.ir/mentalhealth سلامت روان) و (portal.saorg.ir/physicalhealth سلامت جسم) مراجعه و پس از تکمیل فرم، پرینت تایید ثبت نام اینترنتی (خروجی کارنامه) خود را دریافت و جهت تکمیل روند ثبت نام به مرکز مشاوره و درمان دانشگاه تحویل دهند.                                                                                                                          ۴-مبلغ پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز دانشجویان می بایست جهت انتخاب واحد، پس از تکمیل ثبت نام حضوری و تایید کارشناس دانشکده، مبالغ تعیین شده ذیل را به عنوان پیش پرداخت شهریه را (از قسمت پرداخت الکترونیکی- منوی امور شهریه) به صورت آنلاین واریز نمایند. مبلغ پیش پرداخت دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دوره نوبت دوم: ۹۵۰۰۰۰۰ ریال(نه میلیون و پانصد هزار ریال) دوره مجازی: ۱۲۰۰۰۰۰۰ ریال(دوازده میلیون ریال) دوره پردیس خودگردان: ۳۰۰۰۰۰۰۰ریال(سی میلیون ریال)                         دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان بورسیه (شهریه پرداز) باهماهنگی حسابدارمربوطه   منبع: پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان