زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 98

04 12 2019
کد خبر : 3742433
تعداد بازدید : 10261

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 دانشگاه گیلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری صورت می گیرد که انجام هر دو مرحله ثبت نام الزامی است.

1- ثبت نام اینترنتی:

قبل از مراجعه حضوری لازم است پذیرفته شدگان به  مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند. 

جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است که لازم است دانشجویان پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه ارسال جهت بررسی را نیز انتخاب نمایند.

زمان ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 98/09/12 لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ 98/09/16 است.

پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام اینترنتی مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند .(دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن)

                    

 

2- ثبت نام حضوری:

درصورت اطمینان از بارگذاری صحیح اسکن مدارک شخصا با در دست داشتن کلیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در یکی از روزهای 19 و 20 ام آذرماه 98 از ساعت 8:30 لغایت 11:30 در محل ثبت نام حضور بهم رسانید.

خواهشمند است برای رعایت رفاه  حال خود و همراهان در خارج از برنامه زمانی اعلام شده برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نفرمائید.

  • عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در وقت تعیین شده برای ثبت‌نام حضوری به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
     

اطلاعات حوزه های ثبت نام

آدرس محل ثبت نام حضوری: پردیس دانشگاهی: رشت، بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی پارک شهر

2-1  مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد (دریافت فایل)

 

3-نکات مهم:

3-1-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع تحصیلی قبلی پذیرفته شده و نیز عنوان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

3-2- درصورت به حدنصاب رسیدن تعداد دانشجو برای تشکیل کلاس، شروع دوره از نیمسال دوم 99-98  و در غیر اینصورت از نیمسال اول 00-99 خواهد بود.

3-3- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.

3-4- نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، به تعداد دلخواه از آن ها کپی کرده و نزد خود نگهدارند.

3-5- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل , دقیق در فرم های مربوطه بنویسند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.

3-6- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌«کان‌لم‌ یکن‌» تلقی‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

 

4- فعال سازی کارت تغذیه (رزرو غذا):

 جهت رزرو غذا لطفا به نکات مندرج در فایل پیوست توجه فرمایید.   دریافت فایل راهنمای تغذیه

 

5- کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم ویژه دانشجویان ورودی جدید

جهت انجام طرح پایش سلامت جسم و روان برای دانشجویان جدیدالورود، مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره دانشگاه گیلان لینک زیر را در اختیار شما قرار داده است؛ خواهشمند است با توجه به راهنماییهای ذکر شده در آن بعد از اقدام به تکمیل فرم، با در دست داشتن پرینت از صفحه آخر فرم تکمیل شده و شماره پیگیری، در زمان ثبت نام حضوری، جهت انجام مراحل کلینیکی کارنامه سلامت به مرکز بهداشت  واقع در سایت دانشگاه گیلان جنب سلف سرویس مرکزی مراجعه فرمائید.

سامانه سلامت روان   

سامانه سلامت جسم

 

با آرزوی موفقیت

امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

منبع: وبسایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

اطلاعات تکمیلی:

آدرس محل ثبت نام حضوری: پردیس دانشگاهی: رشت، بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی پارک شهر

مشاهده شهریه کارشناسی ارشد مجازی برای ورودی های 98


دسته بندی :
خبرها

نمایشگر دسته ای مطالب

26 11 2019

فراخوان هفته پژوهش 1398

معاونت آموزشی و پژوهشی پردیس دانشگاهی از کلیه دانشجویان علاقه مند این دانشکده (پردیس و مرکز آموزش‌های الکترونیکی) دعوت می نماید تا با ارسال چکیده مقالات خود در مراسم هفته پژوهش این دانشکده شرکت نمایند. نکات مهم: مقالات منتخب (پس از داوری) در هفته پژوهش به صورت سخنرانی یا پوستر ارایه خواهند شد. فرمت چکیده مقالات از طریق سایت پردیس دانشگاهی ، مدیران محترم گروه های آموزشی و همچنین ارسال ایمیل و یا مراجعه حضوری  به دبیرخانه همایش قابل دریافت می باشد. مهلت ارسال مقالات دانشجویی تا 10 آذر 1398 می باشد.   ||راهنمای تهیه پوستر برای روز همایش در پردیس دانشگاهی|| ||مقالات پذیرفته شده در بخش پوستر|| ||برنامه زمانی ارائه‌ ‌های روز همایش در پردیس دانشگاهی|| دانلود فرمت چکیده مقاله     آدرس دبیرخانه کنفرانس: پردیس دانشگاهی دانشگاه گیلان، طبقه دوم، دبیرخانه هفته پژوهش پردیس دانشگاهی (سایت دانشجویان دکتری). ایمیل دبیرخانه هفته پژوهش: pardis.guilan.1398@gmail.com شماره کانال اطلاع رسانی هفته پژوهش دانشگاهی پردیس در فضای مجازی:  09389828574 دریافت اطلاعات بیشتر با شماره  33324521  >> معاونت آموزشی و پژوهشی پردیس دانشگاهی   منبع: وبسایت پردیس دانشگاهی دانشگاه گیلان

16 10 2019

ثبت نام وام دانشجویی در نیمسال اول 98-99

قابل توجه متقاضیان وام دانشجویی : ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول 99-98 طبق جدول زیر انجام می گیرد. شرایط عمومی  راهنمای دریافت تسهیلات راهنمای ثبت نام وام فرم تعهد نامه  گواهی کسر حقوق شرایط ضامن مبالغ مصوب وام ها 99-98 فرم های وام های صندوق رفاه دانشجویان لطفاً برای درخواست وام با واحد آموزش یا بخش فنی تماس نگیرید.   جدول زمانبندی تسهیلات نیمسال اول 99-98 صندوق رفاه دانشجویان ردیف نوع وام تاریخ شروع ثبت نام تاریخ پایان ثبت نام توضیحات 1 تحصیلی 1398/7/20 1398/8/25   2 ضروری،مسکن،ودیعه مسکن،زیارت،ازدواج و... 1398/7/20 1398/8/25 وام زیارت: افرادی که از طریق ستاد عتبات عالیات مشرف می شوند بایست نسبت به ارائه معرفی نامه ستاد عتبات دانشگاهیان ، فرم ثبت تقاضا ممهور به مهر معاونت ئانشجویی و ستاد عتبات،کپی صفحه مشخصات و صفحه مهر خورده خروج از کشور(پاسپورت) اقدام نمایند.(مبلغ وام برای دانشجویان مجرد10/000/000 ریال و برای دانشجویان متاهل 15/000/000 ریال می باشد) برای دانشجویانی که به صورت آزاد مشرف می شوند،ارائه فرم تقاضای وام عتبات و کپی صفحه مشخصات و صفحه مهر خورده خروج از کشور(پاسپورت)الزامیست.(برای این دسته از دانشجویان مبلغ وام 7/000/000 ریال می باشد. 3 بنیاد علوی   1398/7/30 ثبت نام به صورت حضوری مراجعه به اداره رفاه (اعتبار محدود)   نکات مهم: 1-ثبت نام دانشجویان فقط از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه bp.swf.ir قسمت تشکیل پرونده امکانپذیر است. 2-در مرحله ثبت نام ، مشخصات سجلی با ارائه کد ملی و تاریخ تولد از سازمان ثبت احوال استعلام می گردد و چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و صحت آن وجود داشته باشد می بایست از طریق سازمان ثبت احوال کشور مرتفع گردد. 3-ثبت درخواست تسهیلات  نیز فقط از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه bp.swf.ir قسمت ورود به پورتال امکانپذیر است. 4-در مرحله ثبت درخواست مقطع تحصیلی یا درخواست وام ، مشخصات تحصیلی دانشجو از درگاه تبادل اطلاعات وزارت علوم متصل به سامانه های آموزشی دانشگاه ها استعلام می گردد از این رو چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و صحت آن وجود داشته باشد ، اطلاعات شما ثبت و تائید نمی گردد. از این رودر زمان ثبت اطلاعات تحصیلی در سامانه صندوق رفاه حتماً نام دانشگاه ، نام دانشکده ، مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی به صورت کامل، نوع دوره (روزانه یا نوبت دوم) ، سال شروع تحصیل و نیمسال شروع تحصیل را با دقت تکمیل فرمائید. در صورت اطمینان از ورود اطلاعات صحیح علت بروز خطای عدم همخوانی ممکن است مربوط به عدم ارسال اطلاعات تحصیلی توسط سامانه آموزشی دانشگاه در درگاه وزارت علوم یا عدم بروز رسانی اطلاعات در درگاه وزارت علوم بوده و رفع مشکل توسط اداره فناوری و اطلاعات دانشگاه در حال پیگیری می باشد. 5-دانشجویان روزانه شماره حساب فعال بانک تجارت خویش را بعد از ثبت اطلاعات اولیه و قبل از درخواست وام به اداره رفاه دانشجویی اعلام نمایند. 6-پس از درخواست وام در پورتال دانشجویی صندوق رفاه bp.swf.ir حتماً مدارک لازم از جمله تعهد نامه محضری (برای دانشجویانی که اولین بار است درخواست وام می دهند) و مدارک مربوط به هر وام که در راهنمای تسهیلات موجود است را به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه طی مهلت ثبت نام وام تحویل نمایند در غیر اینصورت تایید ثبت نام وام امکانپذیر نمی باشد. 7-حتما در بازه زمانی ذکر شده ثبت نام نمایید ثبت نام بعد از تاریخ های مندرج در جدول فوق غیر قابل پیگیری است. 8-جهت پیگیری تایید یا عدم تایید وام ، به پورتال دانشجویی صندوق رفاه مراجعه نمایید. لطفاً برای درخواست وام با واحد آموزش یا بخش فنی تماس نگیرید.   سایت معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان

28 09 2019

تاریخ حذف و اضافه و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال اول سال تحصیلی 98-99

(دانشجویان ورودی 98 نمی توانند  در حذف و اضافه شرکت نمایند انتخاب واحد این عزیزان توسط آموزش دانشکده صورت می پذیرد  ) کلیه دانشجویان برای انتخاب واحد و سایر امورات آموزشی باید از آدرس اینترنتی  sada.guilan.ac.ir استفاده نمایند. کلیه دانشجویان شهریه پرداز برای حذف و اضافه لازم است علاوه بر پرداخت بدهی های معوقه ی نیمسالهای قبل، مبلغ پیش پرداخت نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 خود را نیز پرداخت نمایند. جدول 1 : زمان بندی حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه گیلان به شرح ذیل می باشد: ورودی تاریخ حذف و اضافه ساعت شروع و پایان 95 و ماقبل یکشنبه 7 مهر 11:00 الی 23:59 96 دوشنبه 8 مهر 11:00 الی 23:59 97 سه شنبه 9 مهر 11:00 الی 23:59 97 (تکرار) چهارشنبه 10 مهر 11:00 الی 23:59 96 (تکرار) پنج شنبه 11 مهر 00:01 (بامداد) الی 23:59 95 و ماقبل جمعه 12 مهر 00:01 (بامداد) الی 23:59   لازم به ذکر است به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ  7 لغایت 12 مهرماه حذف و اضافه دارند در ساعات و روزهایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و دسترسی سایر دانشجویان به سامانه امکان پذیر نخواهد بود. مثال: دانشجوی  ورودی 94 صرفا در روزهای 7 و 12 مهر ماه  و در ساعات ذکر شده در جدول 1 می توانند وارد سامانه شوند و در غیر ایام فوق مجوز ورود به سامانه را ندارند. توجه1 :دانشجویان مهمان از سایر دانشگاهها بر اساس سال ورود به دانشگاه (که در فرم مهمان ثبت نموده داند) و زمان بندی که در جدول 1 ، اعلام شده می توانند نسبت  به حذف و اضافه اقدام نمایند. توجه2 :دانشجویان شهریه پرداز برای پرداخت شهریه می توانند از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی، مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند. توجه3 :مسوولیت اخذ درس، رعایت پیشنیازی و همنیازی براساس سرفصل مصوب به عهده دانشجو می باشد. توجه4 :بر اساس آیین نامه مصوب وزارت ، دانشجویان دوره های روزانه مقاطع کارشناسی ورودی 91 ، 92 ،97 و مابعد ، کارشناسی ارشد ورودی 94 و مابعد و دکتری ورودی 95 و مابعد که به هر دلیلی موفق به گذراندن درسی در ترم های قبلی نشده اند در صورت اخذ مجدد باید شهریه درس مذکور را بپردازند. توجه5 :دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاهها می باشند نمی توانند درترم جاری انتخاب واحد و یا حذف و اضافه انجام دهند.در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت شرکت در حذف و اضافه  باید نامه مخالفت با مهمانی و یا انتقال را ارائه نموده و با مراجعه به آموزش دانشکده مربوطه به صورت مکتوب از تقاضای مهمانی و یا انتقالی انصراف دهند.. توجه 6 : بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نمی باشند در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسوولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود. توجه 7 : بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه، دانشجویان کلیه ورودی های دوره های روزانه که دروس جبرانی را اخذ می نمایند از نیمسال اول سال تحصیلی 94 ملزم به پرداخت هزینه دروس جبرانی می باشند. توجه 8: بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان در زمان حذف و اضافه صرفا مجاز به اخذ سه درس و حذف سه درس می باشند. توجه 9: دانشجویان کلیه ورودی های دانشگاه که سنوات مجاز آنها به اتمام رسیده جهت اخذ دروس، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل  از طریق الکترونیکی ، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه می باشند. توجه 10: به دانشجویان گرامی توصیه می شود در زمان انتخاب واحد و یا حذف و اضافه  از تثبیت انتخاب واحد خودداری نمایند. توجه11: مبالغ پیش پرداخت شهریه در نیمسال اول  99-98 جهت اطلاع بیشتر دانشجویان به شرح زیر مجددا اعلام می گردد :   سال ورود مبلغ پیش پرداخت کارشناسی ارشد مجازی (آموزش الکترونیکی) ورودی های 95 و ماقبل شهریه ثابت ورودی 96 شهریه ثابت ورودی های 97 و 98 15/000/000 ریال (یک میلیون و پانصدهزار تومان)   دانشجویان شاهد و ایثارگر ، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که مبلغ کل شهریه ترم آنها از مبلغ علی الحساب کمتر می باشد و دانشجویان بورسیه (شهریه پرداز): با هماهنگی حسابداری مربوطه اقدام به تعیین مبلغ و پرداخت شهریه نمایند.

27 01 2019

شروع ثبت نام وام‌های دانشجویی (نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸)

پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان جدول زمانبندی ثبت نام وامهای دانشجویی ردیف نوع وام آخرین مهلت ثبت نام و دریافت مدارک ۱ تحصیلی-ضروری-مسکن و ودیعه مسکن-زیارت-ازدواج-شهریه-تغذیه ۱۳۹۷/۰۸/۱۵  ۲ تحصیلی ویژه دانشجویان دکتری روزانه ۱۳۹۷/۰۹/۰۷   ضروری ویژه دانشجویان دکتری روزانه ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ لطفاً به نکات زیز توجه فرمایید: حتماً راهنمای تسهیلات و راهنمای ثبت نام را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید مدارک مورد نیاز ثبت نام وامها را از راهنمای تسهیلات مطالعه فرمایید فرمهای مورد نیاز وام  و فرم تعهد نامه محضری  را از لینک مربوطه  دانلود نمایید فقط در خواست وام آندسته دانشجویانی که ثبت نام اینترنتی وام خود را تکمیل نموده و مدارک لازمه را ارائه نمایند بررسی خواهد گردید . دانشجویانی که به هر نحوی بدهی معوقه به صندوق رفاه داشته باشند وام تعلق نمی گیرد. فقط دانشجویان دکتری که قبلا از بانک توسعه تعاون وام دریافت نمودند می توانند درخواست وام ویژه بانک توسعه تعاون را انتخاب نمایند. فقط دانشجویان دکتری ورودی های ۹۶ و ماقبل می توانند وام ضروری ویژه درخواست دهند اداره رفاه نام و نام خانوادگی پست سازمانی داخلی مستقیم آقای مسچیان رییس اداره رفاه ۲۱۰۸ ۳۳۶۹۰۳۱۶ خانم رستگار کارشناس تسویه حساب ۲۱۰۷   خانم حسین پور کارشناس وام دانشجویی ۲۱۱۰   خانم دباغی کارشناس سند وام ۲۱۰۹   آقای سلیمی کارشناس وام دانشجویی ۲۰۸۲   ابتدا ۸-۳۳۶۹۰۴۸۵ را شماره گیری  و سپس داخلی را وارد نمایید. پشتیبانی فنی سامانه یادگیری الکترونیکی مسئولیتی در قبال پاسخگویی به سوالات وام ندارد. سایت معاونت دانشجویی لینک خبر اصلی