نمایشگر دسته ای مطالب

سامانه آموزش الکترونیکی

خبرها

نمایشگر دسته ای مطالب

16 09 2024

تاریخ حذف و اضافه و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403

کلیه دانشجویان اعم از دانشجویان دانشگاه گیلان و متقاضیان مهمانی از سایر دانشگاه‌ها برای انتخاب واحد و حذف و اضافه لازم است از طریق آدرس اینترنتی sada.guilan.ac.ir و انتخاب "ورود به سامانه" پس از ثبت شماره دانشجویی و رمز عبور وارد سامانه جامع آموزش دانشگاه شوند و از مسیر "امور آموزشی-انتخاب واحد" برای حذف و اضافه  اقدام نمایند. لازم به ذکر است دسترسی دانشجویان از مسیرهای دیگر غیرفعال می باشد. دانشجویان شهریه‌پرداز برای حذف و اضافه لازم است علاوه بر پرداخت بدهی‌های معوقه‌ی نیمسال‌های قبل، مبلغ پیش پرداخت نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 خود را نیز پرداخت نمایند. دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد علی‌الحساب پرداخت نموده اند نیازی به پرداخت مجدد شهریه ندارند. انتخاب واحد/ حذف و اضافه ورودی‌های جدید (نیمسال اول 1404-1403) توسط آموزش دانشکده صورت می‌پذیرد. توجه 1: زمان بندی حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه گیلان به شرح ذیل می باشد:  ورودی تاریخ شروع حذف و اضافه ساعت شروع حذف و اضافه تاریخ پایان حذف و اضافه ساعت پایان حذف و اضافه 99  و ماقبل دوشنبه 1403/07/02 09:00(صبح) دوشنبه 1403/07/02 12:00  (ظهر) 1400 دوشنبه 1403/07/02 13:00 دوشنبه 1403/07/02 16:00 1401 سه شنبه 1403/07/03 09:00(صبح) سه شنبه 1403/07/03 12:00  (ظهر) 1402 سه شنبه 1403/07/03 13:00 سه شنبه 1403/07/03 16:00 1400 و ماقبل (تکرار) چهارشنبه 1403/07/04 09:00(صبح) چهارشنبه1403/07/04 12:00  (ظهر) 1401و 1402 چهارشنبه 1403/07/04 13:00 چهارشنبه1403/07/04 16:00 لازم به ذکر است به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفاً آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ 2 لغایت 4 مهر حذف و اضافه دارند در ساعات و روزهایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و در تاریخ های یادشده دسترسی سایر دانشجویان به سامانه آموزش دانشگاه امکان‌پذیر نخواهد بود.  مثال: دانشجوی  ورودی 1400 صرفا در روز 2 مهر در ساعات 13:00 الی 16:00 و در روز 4 مهر از ساعت 09:00 الی 12:00 ظهر می توانند وارد سامانه شوند و در غیر ایام فوق مجوز ورود به سامانه را ندارند. دانشجویان مهمان از سایر دانشگاهها بر اساس سال ورود به دانشگاه (که در فرم مهمان ثبت نموده اند) و زمان بندی که در جدول فوق اعلام شده می توانند نسبت  به حذف و اضافه اقدام نمایند. توجه 2: دانشجویان شهریه پرداز قبل از حذف و اضافه باید از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی، مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند. توجه 3: مسئولیت اخذ درس، رعایت پیشنیازی و هم‌نیازی براساس سرفصل مصوب وزارت علوم که در سایت دانشگاه قرار گرفته است، به عهده دانشجو می‌باشد.  توجه 4: دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاهها می‌باشند نمی‌توانند در ترم جاری حذف و اضافه انجام دهند.در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت  انجام حذف و اضافه باید نامه مخالفت با مهمانی یا  انتقالی خود را (حداکثر تا قبل از اتمام بازه حذف و اضافه دانشگاه گیلان) از دانشگاه مقصد دریافت و به آموزش دانشکده تحویل نمایند تا مجوز شرکت در حذف و اضافه برایشان صادر گردد. توجه 5: با عنايت به نامه شماره 42/86/9800 معاونت محترم امور اساتيد و دروس معارف اسلامي در دانشگاه‌ها، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نمی‌باشند. دانشجویانی که دروس حوزه اسلامی را اخذ می نمایند  باید در خصوص سقف واحدهای گذرانده ترم و تعداد دروس اخذ شده از گروه معارف با احتساب دروس حوزه اسلامی و سایر قوانین آموزشی در هر ترم بررسی لازم را انجام دهند. در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسئولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود. توجه 6: دانشجویان کلیه ورودی های دانشگاه که سنوات مجاز آنها به اتمام رسیده است ، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه می باشند. توجه 7: دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1401 و 1402 لازم است قبل از حذف و اضافه نیمسال جاری حتما با استاد مشاور آموزشی خود در خصوص اخذ دروس و تعداد واحدهای انتخابی مشورت نمایند. توجه 8: بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در صورت داشتن نمره ردی در درس یا دروس پیشنیاز در  کارنامه تحصیلی، دروس بعدی را بدون رعایت پیش نیازی و محدودیت تعداد دروس، اخذ و بگذرانند. لازم به ذکر است این مصوبه مشمول دروس حذفی نمی‌شود، لذا به دانشجویان عزیز موکداً توصیه می‌گردد مفاد این بند را رعایت نمایند، در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده شخصا نسبت به حذف دروس غیرمجاز خود اقدام در غیر این صورت واحدهای اخذ شده غیرمجاز توسط آموزش حذف خواهد شد و فرصت انتخاب دروس جایگزین دلخواه از دانشجو سلب می‌گردد. توجه 9: دانشجویان مقطع کارشناسی  که در نیمسال تحصیلی قبلی ممتاز ( با معدل بالای 17 ) شده اند در صورتی که  پس از حذف واحدهای درسی تعداد واحد باقی مانده(مؤثر)شان کمتر از  حد نصاب واحدهای درسی در یک نیمسال نباشد، می‌توانند در نیمسال اول  سال تحصیلی 1404-1403  تا سقف 24 واحد درسی اخذ نمایند. توجه 10: به اطلاع دانشجویان مقطع کارشناسی می رساند از نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 همانند دانشجویان سایر مقاطع در صورت غیبت غیرموجه در جلسه امتحان پایان نیمسال برای دروس مذکور نمره صفر منظور خواهد شد. مصادیق غیبت موجه به شرح ذیل می باشد: فوت بستگان درجه یک ، حوادث غیر مترقبه ، مشکلات پزشکی مرجع تصمیم گیری درخصوص موجه یا غیر موجه بودن غیبت دانشجو آموزش دانشکده می باشد. توجه 11: با توجه به شیوه نامه های مصوب دانشگاه، دانشجویان در صورت داشتن نمره 0 (صفر) و 0/25 (بیست و پنج صدم)، مشمول آیین‌نامه حذف دروس پاس شده در نیمسال‌های بعدی نخواهند شد. ضمناً با توجه به آیین‌نامه یکپارچه مقررات آموزشی برای دانشجویان ورودی سال 1402 ، این دسته از دانشجویان در آخرین نیمسال تحصیلی خود می توانند درخواست کتبی خود، مبنی بر بی اثر کردن نمره حداکثر یک درس مردودی را به آموزش دانشکده ارائه کنند مشروط به اینکه نمره مردودی آنها 0 و 25/0 نباشد.  توجه 12: مبالغ پیش پرداخت شهریه در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 جهت اطلاع بیشتر دانشجویان به شرح زیر اعلام می گردد: سال ورود کارشناسی(شبانه) کارشناسی ارشد (شبانه) کارشناسی ارشد (مجازی) کارشناسی ارشد (پردیس) دکتری تخصصی (پردیس) دکتری تخصصی (شبانه) ورودی های 97 و ماقبل شهریه ثابت شهریه ثابت شهریه ثابت شهریه ثابت 45000000 ریال (چهل و پنج میلیون ریال) 40000000 ریال (چهل میلیون ریال) ورودی 98 و 99 7000000 ریال (هفت میلیون ریال) شهریه ثابت شهریه ثابت شهریه ثابت 45000000 ریال (چهل و پنج میلیون ریال) 40000000 ریال (چهل میلیون ریال) ورودی  1400 و 1401 7000000 ریال (هفت میلیون ریال) 17000000 ریال (هفده میلیون ریال) 17000000 ریال (هفده میلیون ریال) 35000000ریال (سی و پنج میلیون ریال) 45000000 ریال (چهل و پنج میلیون ریال) 40000000 ریال (چهل میلیون ریال) ورودی  1402 10000000 ریال (ده میلیون ریال ) 22000000 ریال (بیست و دو میلیون ریال) 25000000 ریال(بیست و پنج میلیون ریال) 45000000 ریال(چهل و پنج میلیون ریال) 60000000 ریال(شصت میلیون ریال) 45000000 ریال(چهل و پنج میلیون ریال) ورودی  1403و دانشجویان مهمان (کلیه ورودی ها 18000000ریال(هجده میلیون ریال) 30000000 ریال(سی میلیون ریال) 30000000 ریال (سی میلیون ریال) 60000000(شصت میلیون ریال) 110000000(یکصدو ده میلیون ریال)   90000000(نود میلیون ریال) دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که مبلغ کل شهریه ترم آنها از مبلغ علی‌الحساب کمتر می باشد، با هماهنگی حسابداری مربوطه اقدام به تعیین مبلغ و پرداخت شهریه نمایند. توجه 13: متقاضیان اخذ دروس دوره کهاد قرآنی جهت انجام امور مربوطه به سرکار خانم چلمبری (معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه) مراجعه فرمایند. توجه 14: دانشجویان مقطع کارشناسی می‌توانند در هر نیمسال نسبت به حذف اضطراری یک درس در بازه تعیین شده در تقویم آموزشی و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می توانند در هر نیمسال نسبت به حذف اضطراری یک درس و در صورت داشتن شرایط خاص حداکثر دو درس تا یک روز قبل از برگزاری امتحان درس اقدام نمایند. توجه 15: در بازه حذف و اضافه دانشجویان محدودیتی در تعداد اخذ و حذف دروس ندارند مشروط به اینکه با حذف درس دانشجو ظرفیت حد نصاب کلاس به زیر سقف مجاز نرسد. توجه 16: با توجه به اعلام مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه، عملیات گزارش گیری و وب سرویس های اتوماسیون اداری و آموزشی به سایر سامانه ها (سازمان امور دانشجویان، وزارت عتف، سامانه های تغذیه، خوابگاه، پژوهشی، فرهنگی، پرتال و صفحه شخصی استادان و ...) در زمان حذف و اضافه غیرفعال خواهدبود. معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان ​​​​

08 09 2024

قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 دانشگاه گیلان

موارد مندرج در این اطلاعیه، صرفاً برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش بوده و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون (با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان) متعاقباً اعلام خواهد شد. ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 دانشگاه گیلان، بدین وسیله به اطلاع می رساند، ثبت نام از پذیرفته شدگان در دانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.   مرحله 1- ثبت نام غیرحضوری از ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 1403/06/21  لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ 1403/06/24   پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت‎ jpeg ‎اسکن نمایند.‏ ‏- دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن.‏ ‏- دریافت فرم جایگزین مدرک و معدل کارشناسی. - دریافت فرم میانگین واحدهای گذرانده کارشناسی. ‏ ‏برای شروع فرآیند‎‏ ‏‎ثبت نام ‏‎ ‎الکترونیکی‎در دانشگاه گیلان، بر روی آدرس sada.guilan.ac.ir کلیک و گزینه "پذیرش" را انتخاب نمایید.  کلمه کاربری و رمز عبور، شماره ملی و شماره شناسنامه می باشد.‏ ا-الف- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است، دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبلغ 1/500/000 ریال (یکصد و پنجاه هزار تومان) بابت هزینه کارت دانشجویی، ‏بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تأیید نمایند ‏و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، گزینه" ارسال جهت بررسی" را انتخاب نمایند‎ .‎ ‏1-ب- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه، پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود ‏را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام  و در زمان تعیین ‏شده برای ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک مراجعه نمایند. ‏1-ج- در صورت تأیید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو ‏‎شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امور آموزشی ‏دانشگاه دریافت ‏می‌نماید‎. مرحله 2- ارائه و تحویل اصل مدارک و پیگیری درخواست تأییدیه تحصیلی و ریزنمرات   1- ‏پذیرفته شدگان محترم پس از تأیید ثبت نام اولیه توسط دانشکده، ضروری است طبق برنامه زمانی که توسط دانشکده به آنان اعلام خواهد شد شخصاً با ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه و نیز اصل گواهینامه موقت و یا دانشنامه مقطع کارشناسی، در ‏یکی از روزهای دوشنبه مورخ 1403/06/26 لغایت چهارشنبه مورخ 1403/06/28 به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایند.‏ توجه: نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود، لازم است پذیرفته ‏شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگه دارند.‏ 2- جهت دریافت تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبل، طبق فرایند ذیل اقدام گردد:  دریافت تاییدیه تحصیلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس https://estelam.msrt.ir میسر است.    ضروری است دانشجویان محترم پس از دریافت تاییدیه تحصیلی، با ورود به سامانه سادا به آدرس sada.guilan.ac.ir، تاییدیه مذکور را در بخش امور آموزشی/اسکن دانشجویی/اسکن مدارک تکمیلی، بارگذاری نمایند. برای دریافت ریزنمرات تحصیلی مقاطع قبل، دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه امور آموزشی دانشگاه به آدرس ‏sada.guilan.ac.ir‏ ورود نموده و از گزینه مکاتبات اداری/فرم های درخواست/اخذ ‏تاییدیه مدرک پایه، در قسمت نوع نامه، و انتخاب گزینه "درخواست ریزنمرات"، اطلاعات مربوطه را مطابق راهنمای سامانه تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.‏  الصاق فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مقطع مورد نظر به درخواست ریزنمرات، الزامی است.‏ یادآوری: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد که مدرک کارشناسی ایشان، ناپیوسته است، لازم است اقدامات مندرج در بندهای 2 و 3 فوق را حسب مورد، برای مقاطع کارشناسی و کاردانی بطور جداگانه انجام دهند. وصول تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبل، حداکثر تا پایان نیمسال اول تحصیل الزامی است. لذا می‌بایست تا زمان اطمینان از وصول پاسخ، موارد یادشده توسط دانشجو پیگیری شود. توضیحات مهم ​ 1- دانشجویان شهریه پرداز لازم است، پس از تأیید نهایی ثبت نام، حداکثر تا تاریخ 1403/06/30 نسبت به پرداخت شهریه علی الحساب و قبل از امتحانات پایان ترم نسبت به تسویه حساب مبلغ شهریه اقدام ‏نمایند(برای پرداخت شهریه از آدرس الکترونیکی ‏sada.guilan.ac.ir‏ و انتخاب گزینه "ورود به سامانه" با کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبوری که بعد از تأیید نهایی ثبت نام الکترونیکی به دانشجو داده می شود اقدام گردد).‏ ‏ مبلغ پیش پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره های نوبت دوم و مجازی: 30,000,000 ریال (سه میلیون تومان) و برای دوره پردیس خودگردان 60,000,000 ریال (شش میلیون تومان) است.‏ ‏ دانشجویان شاهد، ایثارگر و بورسیه (شهریه پرداز)، با حسابدار مربوطه هماهنگی نمایند.‏ ‏2- کلیه دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی، حداکثر تا تاریخ 31/06/1402 نسبت به بررسی ثبت انتخاب واحد در سامانه آموزش دانشگاه به آدرس ‏sada.guilan.ac.ir‏ با کلمه کاربری شماره دانشجویی ‏و رمز عبوری که بعد از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی به ایشان داده می شود، اقدام نمایند (انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید توسط آموزش دانشکده صورت می گیرد).‏ ‏3- ‏از پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 فارغ‌ التحصیل‌ نخواهند شد، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ ‏آنان‌، طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد‎.‎ (برای پذیرفته شدگان کد رشته محل های ورودی نیمسال دوم،فراغت از تحصیل تا 1403/11/30 بلامانع است. ‏4- عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در وقت تعیین شده برای ثبت‌نام حضوری، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ‏5- در صورتی که بین  اطلاعات ارائه شده به سازمان سنجش، مدارک بارگذاری شده در ثبت نام الکترونیکی  و اصل مدارک ارائه شده به دانشکده مغایرتی وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب بعدی از جمله ‏جلوگیری از ادامه تحصیل توسط دانشگاه، به عهده پذیرفته شده می باشد.‏ ‏6- بروز هرگونه مشکل ناشی از تأخیر در ثبت نام الکترونیکی، تحویل اصل مدارک، پرداخت مبالغ شهریه (مخصوص دانشجویان شهریه پرداز) و انتخاب واحد به عهده پذیرفته شده است و دانشگاه می تواند در صورت ‏عدم رفع نواقص از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری نماید.‏ ‏7- لازم است پذیرفته شدگان، کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل‎‏ و ‏دقیق طی فرآیند ثبت نام درج نمایند. ضمناً ضروری است در ‏صورت تغییر مشخصات، مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.‏ خوابگاه پس از تکمیل مراحل ثبت نام غیرحضوری و دریافت شماره دانشجویی، دانشجویان  تحصیلات تکمیلی ( ارشد – دکتری) محترم می بایست جهت اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام خوابگاه، از طریق سامانه خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه بوستان) دانشگاه و اطلاعیه های مندرج در سایت دانشگاه گیلان  اقدام نمایند لازم بذکر است پس از پایان زمان ثبت نام خوابگاه، پرونده متقاضیان بررسی و در قسمت دریافت پیام کارتابل دانشجویان در همان سامانه  بوستان  پاسخ داده خواهد شد بنابراین زمان حضور پذیرفته شدگان محترم برای امورات آموزشی دانشگاه به منزله تحویل خوابگاه نخواهد بود. ورود به سامانه معاونت دانشجویی   مشاوره و درمان تکمیل کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم براساس لینک های زیر الزامی است: لینک کارنامه سلامت جسم با کلیک بر لینک سامانه سلامت جسم، ضمن پر کردن پرسشنامه، با در دست داشتن کد رهگیری و آزمایشات مذکور(هموگلوبین، هماتوکریت، ویتامین د3، قند خون و tsh)برای تکمیل پرونده پزشکی خود در تاریخ هایی که اعلام خواهد شد به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه گیلان مراجعه نمایید.(لازم به ذکر است که آزمایشات مربوط به  6 ماه تا یک سال قبل هم مورد قبول می باشد.) لینک کارنامه سلامت روان     ‏دانشجویان محترم شاهد و ایثارگر، برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.‏  جهت مشاهده آدرس دانشکده های ذیربط و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.    معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان

04 09 2024

تاریخ انتخاب واحد و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403

کلیه دانشجویان اعم از دانشجویان دانشگاه گیلان و متقاضیان مهمانی از سایر دانشگاهها  برای انتخاب واحد لازم است از طریق آدرس اینترنتی  sada.guilan.ac.ir و انتخاب "ورود به سامانه" پس از ثبت شماره دانشجویی و رمز عبور وارد سامانه جامع آموزش دانشگاه شوند و از مسیر "امور آموزشی-انتخاب واحد" برای انتخاب واحد اقدام نمایند. لازم به ذکر است دسترسی دانشجویان از مسیرهای دیگر غیرفعال می باشد. دانشجویان شهریه پرداز قبل از انتخاب واحد لازم است از مسیر "امور شهریه-پرداخت الکترونیکی شهریه" علاوه بر پرداخت بدهی‌های معوقه‌ی نیمسال‌های قبل، مبلغ پیش پرداخت نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 خود را نیز پرداخت نمایند. انتخاب واحد ورودی‌های جدید (نیمسال اول 1404-1403) توسط آموزش دانشکده صورت می‌پذیرد. ​​​​​​​ توجه 1:  زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه گیلان به شرح ذیل می باشد:  ورودی تاریخ شروع انتخاب واحد ساعت شروع انتخاب واحد تاریخ پایان انتخاب واحد ساعت پایان انتخاب واحد 99 و ماقبل یکشنبه 1403/06/18 9:00 صبح یکشنبه 1403/06/18 12:00(ظهر) 1400 یکشنبه 1403/06/18 13:00 یکشنبه 1403/06/18 16:00 1401 دوشنبه 1403/06/19 9:00 صبح دوشنبه 1403/06/19  12:00(ظهر) 1402 دوشنبه 1403/06/19 13:00 دوشنبه 1403/06/19 16:00 99 (و ماقبل) و  1400 (تکرار) سه شنبه 1403/06/20 9:00 صبح سه شنبه 1403/06/20 12:00(ظهر) 1401و1402 (تکرار) سه شنبه 1403/06/20 13:00 سه شنبه 1403/06/20 16:00​​​​​​​   لازم به ذکر است به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ 18 لغایت 20 شهریور ماه انتخاب واحد دارند در ساعات و روزهایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و در تاریخ های یادشده دسترسی سایر دانشجویان به سامانه آموزش دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود.   مثال: دانشجوی  ورودی 1402 صرفا در روز  19 و 20 شهریور در ساعات 13 الی 16  می توانند وارد سامانه شوند و در غیر ایام فوق مجوز ورود به سامانه را ندارند. دانشجویان میهمان از سایر دانشگاه‌ها بر اساس سال ورود به دانشگاه (که در فرم مهمان ثبت نموده اند) و زمان‌بندی که در جدول فوق اعلام شده می‌توانند نسبت  به انتخاب واحد اقدام نمایند. توجه2: دانشجویان شهریه پرداز  قبل از انتخاب واحد باید از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی ،مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند. توجه3: مسئولیت اخذ درس، رعایت پیشنیازی و همنیازی براساس سرفصل مصوب وزارت علوم که در سایت دانشگاه قرار گرفته است، به عهده دانشجو می باشد.   توجه4: دانشجویانی که متقاضی میهمان و یا انتقال به سایر دانشگاه‌ها می باشند نمی توانند در ترم جاری انتخاب واحد انجام دهند. در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت  انجام انتخاب واحد باید نامه مخالفت با مهمانی یا  انتقالی خود را (حداکثر تا قبل از اتمام بازه حذف و اضافه دانشگاه گیلان) از دانشگاه مقصد دریافت و به آموزش دانشکده تحویل نمایند تا مجوز شرکت در انتخاب واحد برایشان صادر گردد. توجه 5:  با  عنایت به نامه شماره 9800/86/42 معاونت محترم امور اساتید و دروس معارف اسلامی در دانشگاه‌ها، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نمی باشند. دانشجویانی که دروس حوزه اسلامی را اخذ می‌نمایند باید در خصوص سقف واحدهای گذرانده ترم و تعداد دروس اخذ شده از گروه معارف با احتساب دروس حوزه اسلامی و سایر قوانین آموزشی در هر ترم بررسی لازم را انجام دهند. در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسئولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود. توجه 6: دانشجویان کلیه ورودی‌های دانشگاه که سنوات مجاز آنها به اتمام رسیده است، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه می‌باشند. توجه7: دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1401 و 1402 لازم است قبل از انتخاب واحد نیمسال جاری حتما با استاد راهنما (مشاور) آموزشی خود در خصوص اخذ دروس و تعداد واحدهای انتخابی مشورت نمایند. توجه 8: بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در صورت داشتن نمره ردی در درس یا دروس پیشنیاز در  کارنامه تحصیلی، دروس بعدی را بدون رعایت پیش نیازی و محدودیت تعداد دروس، اخذ بگذرانند. لازم به ذکر است این مصوبه مشمول دروس حذفی نمی شود، لذا به دانشجویان عزیز موکدأ توصیه می گردد مفاد این بند را رعایت نمایند، در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده شخصا نسبت به حذف دروس غیرمجاز خود اقدام در غیر این صورت واحدهای اخذ شده غیرمجاز توسط آموزش حذف خواهد شد و فرصت انتخاب دروس جایگزین دلخواه از دانشجو سلب می گردد. توجه 9: دانشجویان مقطع کارشناسی  که در نیمسال تحصیلی قبلی ممتاز (با معدل بالای 17) شده اند در صورتی که پس از حذف واحدهای درسی تعداد واحد باقی مانده(موثر)شان کمتر از  حد نصاب واحدهای درسی در یک نیمسال نباشد، می توانند در نیمسال دوم  سال تحصیلی 1403-1402  تا سقف 24 واحد درسی اخذ نمایند. توجه 10: به اطلاع دانشجویان مقطع کارشناسی می رساند از نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 همانند دانشجویان سایر مقاطع در صورت غیبت غیرموجه در جلسه امتحان پایان نیمسال برای دروس مذکور نمره صفر منظور خواهد شد. مصادیق غیبت موجه به شرح ذیل می باشد: فوت بستگان درجه یک ، حوادث غیر مترقبه ، مشکلات پزشکی  مرجع تصمیم گیری درخصوص موجه یا غیر موجه بودن غیبت دانشجو آموزش دانشکده می باشد.   توجه 11: با توجه به شیوه نامه های مصوب دانشگاه، دانشجویان در صورت داشتن نمره0 (صفر) و 0.25 (بیست و پنج صدم)، مشمول آیین نامه حذف دروس پاس شده در نیمسال های بعدی نخواهند شد. ضمنا با توجه به آیین‌نامه یکپارچه مقررات آموزشی برای  دانشجویان ورودی سال 1402 ، این دسته از دانشجویان در آخرین نیمسال تحصیلی خود می توانند درخواست کتبی خود، مبنی بر بی اثر کردن نمره حداکثر یک درس مردودی را به آموزش دانشکده ارائه کنند مشروط به اینکه نمره مردودی آنها 0 و 0.25 نباشد. توجه 12: مبالغ پیش پرداخت شهریه در نیمسال دوم  سال تحصیلی 1403-1402 جهت اطلاع بیشتر دانشجویان به شرح زیر اعلام می گردد:  سال ورود کارشناسی ارشد (مجازی) ورودی های 97 و ماقبل شهریه ثابت ورودی 98 و 99 شهریه ثابت ورودی  1400 و 1401 17.000.000 ریال (هفده میلیون ریال) ورودی  1402 25.000.000 ریال (بیست و پنج میلیون ریال) ورودی 1403و دانشجویان مهمان-کلیه ورودی ها 30.000.000 ریال (سی میلیون ریال)                     دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که مبلغ کل شهریه ترم آنها از مبلغ علی‌الحساب کمتر می باشد: با هماهنگی حسابداری مربوطه اقدام به تعیین مبلغ و پرداخت شهریه نمایند. توجه 13: متقاضیان اخذ دروس دوره کهاد قرآنی جهت انجام امور مربوطه به سرکار خانم چلمبری (معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه) مراجعه فرمایند. توجه 14: دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در هر نیمسال نسبت به حذف اضطراری یک درس در بازه تعیین شده در تقویم آموزشی و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می توانند در هر نیمسال نسبت به حذف اضطراری یک درس و در صورت داشتن شرایط خاص حداکثر دو درس تا یک روز قبل از برگزاری امتحان درس اقدام نمایند. توجه 15: با توجه به اعلام مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه، عملیات گزارش گیری و وب سرویس های اتوماسیون اداری و آموزشی به سایر سامانه ها (سازمان امور دانشجویان، وزارت عتف ،سامانه‌های تغذیه، خوابگاه، پژوهشی ،فرهنگی، پرتال و صفحه شخصی استادان و ...)در بازه زمانی انتخاب واحد غیرفعال خواهد بود. ​​​​​​​ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان  

14 02 2024

تاریخ حذف و اضافه و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

کلیه دانشجویان برای حذف و اضافه و سایر امور آموزشی باید از آدرس اینترنتی  sada.guilan.ac.ir استفاده نمایند. لازم به ذکر است دسترسی دانشجویان از مسیرهای دیگر غیرفعال می باشد. دانشجویان شهریه پرداز برای حذف و اضافه لازم است علاوه بر پرداخت بدهی های معوقه ی نیمسالهای قبل، مبلغ پیش پرداخت نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 خود را نیز پرداخت نمایند. دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد علی الحساب پرداخت نموده اند نیازی به پرداخت مجدد شهریه ندارند. توجه 1 :  زمان بندی حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه گیلان به شرح ذیل می باشد:  ورودی تاریخ شروع حذف و اضافه ساعت شروع حذف و اضافه تاریخ پایان حذف و اضافه ساعت پایان شروع حذف و اضافه 98 و ماقبل یکشنبه 29/11/1402 09:30 یکشنبه 29/11/1402 12:00 99 یکشنبه 29/11/1402 13:00(ظهر) یکشنبه 29/11/1402 15:30  (بعد ازظهر) 1400 دو شنبه 30/11/1402 09:30 دو شنبه 30/11/1402 12:00 1401 دوشنبه30/11/1402 13:00(صبح) دوشنبه30/11/1402 15:30  (ظهر) 1402 سه شنبه01/12/1402 09:30 سه شنبه01/12/1402 12:00 لازم به ذکر است به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ 29 بهمن لغایت اول اسفند حذف و اضافه دارند در ساعات و روزهایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و در تاریخ های یادشده دسترسی سایر دانشجویان به سامانه آموزش دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود.  مثال: دانشجوی  ورودی 1400 صرفا در روز   30 بهمن در ساعات 09:30 الی 12 می توانند وارد سامانه شوند و در غیر ایام فوق مجوز ورود به سامانه را ندارند. دانشجویان مهمان از سایر دانشگاهها بر اساس سال ورود به دانشگاه (که در فرم مهمان ثبت نموده اند) و زمان بندی که در جدول فوق اعلام شده می توانند نسبت  به حذف و اضافه اقدام نمایند. توجه2 : دانشجویان شهریه پرداز قبل از حذف و اضافه باید از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی، مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند. توجه 3 : مسوولیت اخذ درس، رعایت پیشنیازی و همنیازی براساس سرفصل مصوب وزارت علوم که در سایت دانشگاه قرار گرفته است، به عهده دانشجو می باشد.  توجه 4 :  دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاهها می باشند نمی توانند درترم جاری حذف و اضافه انجام دهند.در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت  انجام حذف و اضافه باید نامه مخالفت با مهمانی یا  انتقالی خود را (حداکثر تا قبل از اتمام بازه حذف و اضافه دانشگاه گیلان) از دانشگاه مقصد دریافت و به آموزش دانشکده تحویل نمایند تا مجوز شرکت در حذف و اضافه برایشان صادر گردد. توجه 5 :  با  عنايت به نامه شماره 9800/86/42 معاونت محترم امور اساتيد و دروس معارف اسلامي  در دانشگاه ها ، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نمی باشند. دانشجویانی که دروس حوزه اسلامی را اخذ می نمایند  باید در خصوص سقف واحدهای گذرانده ترم و تعداد دروس اخذ شده از گروه معارف با احتساب دروس حوزه اسلامی و سایر قوانین آموزشی در هر ترم بررسی لازم را انجام دهند. در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسئولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود. توجه 6: دانشجویان کلیه ورودی های دانشگاه که سنوات مجاز آنها به اتمام رسیده است ، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل ، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه می باشند. توجه 7:  دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1401 و 1402 لازم است قبل از حذف و اضافه نیمسال جاری حتما با استاد مشاور آموزشی خود در خصوص اخذ دروس و تعداد واحدهای انتخابی مشورت نمایند. توجه 8 :  بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در صورت داشتن نمره ردی در درس یا دروس پیشنیاز در  کارنامه تحصیلی، دروس بعدی را بدون رعایت پیش نیازی و محدودیت تعداد دروس ، اخذ و بگذرانند. لازم به ذکر است این مصوبه مشمول دروس حذفی نمی شود، لذا به دانشجویان عزیز موکدا توصیه می گردد مفاد این بند را رعایت نمایند، در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده شخصا نسبت به حذف دروس غیرمجاز خود اقدام در غیر این صورت واحدهای اخذ شده غیرمجاز توسط آموزش حذف خواهد شد و فرصت انتخاب دروس جایگزین دلخواه از دانشجو سلب می گردد. توجه 9 : دانشجویان مقطع کارشناسی  که در نیمسال تحصیلی قبلی ممتاز ( با معدل بالای 17 ) شده اند در صورتی که  پس از حذف واحدهای درسی تعداد واحد باقی مانده(موثر) شان کمتر از  حد نصاب واحدهای درسی در یک نیمسال نباشد، می توانند در نیمسال دوم  سال تحصیلی 1403-1402  تا سقف 24 واحد درسی اخذ نمایند. توجه 10:  به اطلاع دانشجویان مقطع کارشناسی می رساند از نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 همانند دانشجویان سایر مقاطع در صورت غیبت غیرموجه در جلسه امتحان پایان نیمسال برای دروس مذکور نمره صفر منظور خواهد شد. مصادیق غیبت موجه به شرح ذیل می باشد: فوت بستگان درجه یک ، حوادث غیر مترقبه ، مشکلات پزشکی مرجع تصمیم گیری درخصوص موجه یا غیر موجه بودن غیبت دانشجو آموزش دانشکده می باشد.   توجه 11 : با توجه به شیوه نامه های مصوب دانشگاه، دانشجویان در صورت داشتن نمره 0 (صفر) و25/0 (بیست و پنج صدم )، مشمول آیین نامه حذف دروس پاس شده در نیمسال های بعدی نخواهند شد. ضمنا با توجه به آیین نامه یکپارچه مقررات آموزشی برای  دانشجویان ورودی سال 1402 ، این دسته از دانشجویان در آخرین نیمسال تحصیلی خود می توانند درخواست کتبی خود، مبنی بر بی اثر کردن نمره حداکثر یک درس مردودی را به آموزش دانشکده ارائه کنند مشروط به اینکه نمره مردودی آنها 0 و 25/0 نباشد. توجه 12 : مبالغ پیش پرداخت شهریه در نیمسال دوم   سال تحصیلی 1403-1402 جهت اطلاع بیشتر دانشجویان به شرح زیر اعلام می گردد :   سال ورود کارشناسی(شبانه) کارشناسی ارشد (شبانه) کارشناسی ارشد (مجازی) کارشناسی ارشد (پردیس) دکتری تخصصی (پردیس) دکتری تخصصی (شبانه) ورودی های 97 و ماقبل شهریه ثابت شهریه ثابت شهریه ثابت شهریه ثابت 45000000 ریال (چهل و پنج میلیون ریال) 40000000 ریال (چهل میلیون ریال) ورودی 98 و 99 7000000 ریال (هفت میلیون ریال) شهریه ثابت شهریه ثابت شهریه ثابت 45000000 ریال (چهل و پنج میلیون ریال) 40000000 ریال (چهل میلیون ریال) ورودی  1400 و 1401 7000000 ریال (هفت میلیون ریال) 17000000 ریال (هفده میلیون ریال) 17000000 ریال (هفده میلیون ریال) 35000000ریال (سی و پنج میلیون ریال) 45000000 ریال (چهل و پنج میلیون ریال) 40000000 ریال (چهل میلیون ریال) ورودی  1402و دانشجویان مهمان (کلیه ورودی ها 10000000 ریال (ده میلیون ریال ) 22000000 ریال (بیست و دو میلیون ریال) 25000000 ریال(بیست و پنج میلیون ریال) 45000000 ریال(چهل و پنج میلیون ریال) 60000000 ریال(شصت میلیون ریال) 45000000 ریال(چهل و پنج میلیون ریال)   دانشجویان شاهد و ایثارگر ، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که مبلغ کل شهریه ترم آنها از مبلغ علی الحساب کمتر می باشد: با هماهنگی حسابداری مربوطه اقدام به تعیین مبلغ و پرداخت شهریه نمایند. توجه 13 : متقاضیان اخذ دروس دوره کهاد قرآنی جهت انجام امور مربوطه به جناب آقای دکتر خانی مقدم(مدیر امور فرهنگی دانشگاه) مراجعه فرمایند. توجه 14 : دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در هر نیمسال نسبت به حذف اضطراری یک درس در بازه تعیین شده در تقویم آموزشی و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می توانند در هر نیمسال نسبت به حذف اضطراری یک درس و در صورت داشتن شرایط خاص حداکثر دو درس تا یک روز قبل از برگزاری امتحان درس اقدام نمایند. توجه 15 : در بازه حذف و اضافه دانشجویان محدودیتی در تعداد اخذ و حذف دروس ندارند مشروط به اینکه با حذف درس دانشجو ظرفیت حد نصاب کلاس به زیر سقف مجاز نرسد.   معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان

اطلاعیه ها

نمایشگر دسته ای مطالب

همایش و رویداد های دانشگاه گیلان

نمایشگر دسته ای مطالب

زمان برگزاری: 24 اردیبهشت ماه سال 1404 وبسایت:  https://packaging.guilan.ac.ir  رئیس کنفرانس: دکتر علی باستی دبیر علمی: دکتر حسینعلی عابددوست دبیران اجرایی: دکتر مجتبی پوراحمدی و محمد زریابی   معرفی کنفرانس: بسته‌بندی به عنوان یکی از پدیده‌های تأثیرگذار دنیای مدرن علاوه بر محافظت از محصول در برابر عوامل محیطی، به‌عنوان وسیله ارتباطی برای ارائه تصویر برند و نیز نقطه مرجعی برای انتخاب کالا توسط مصرف‌کنندگان مطرح است. در دنیای صنعتی امروز بسته‌بندی به عنوان جزئی لاینفک از چرخه تولید توزیع کالاها تبدیل شده و تخصص‌های بسیاری را درگیر ساخته که هر کدام اهمیتی خاص به خود دارند. شاخه‌هایی چون علوم و فناوری مواد، اقتصاد، روانشناسی، مدیریت بازاریابی، چاپ، تجارت و نیز حوزه‌های هنر و طراحی (دیزاین). به طور مشخص طراحی بسته‌بندی به‌عنوان عاملی تعیین کننده در افزایش درآمد و اشتغال‌زایی از دو رکن طراحی بصری و طراحی سازه تشکیل شده است. طراحی بصری به تایپ، رنگ، صفحه‌آرایی و طرح‌بندی مرتبط است که ذیل رشته طراحی گرافیک جای می‌گیرد. طراحی سازه با طراحی ساختار ظرف، ارگونومی و عملکرد بسته ارتباط دارد که ذیل رشته طراحی صنعتی قرار می‌گیرد. نکته‌ای که در زمینه طراحی بسته‌بندی شایان توجه است لزوم پیوند بین رشته این حوزه بوده که در نتیجه حوزه حاضر را به یکی از چالش برانگیزترین شاخه‌های طراحی بدل ساخته است. با توجه به ضرورت معرفی کالای ایرانی و توسعه تولید و صادرات محصولات کشور که بارها در سال‌های اخیر توسط رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران مورد تذکر واقع شده و نام‌گذاری تمامی سال‌های گذشته با تدقیق در حوزه حمایت از کالای ایرانی و اهتمام به حوزه تولید توسط ایشان، کنفرانس حاضر در تلاش است ابعاد گوناگون موضوع بسته‌بندی به ویژه حوزه طراحی بسته‌بندی را مورد واکاوی قرار دهد. این رویداد در تلاش است با توجه به آنکه یکی از چالش‌های اصلی کالاهای ایرانی به زمینه ارتباطات، برندینگ و طراحی بسته‌بندی آن باز می‌گردد، با بهره‌گیری از مقالات علمی روز و دعوت از سازمان‌ها، نهادها و پژوهشگران و طراحان مرتبط با حوزه طراحی بسته‌بندی اهمیت و کارکرد این زمینه سرنوشت‌ساز در تجارت، اقتصاد و اشتغال‌زایی را نمایان کرده و در نهایت این رویداد با برنامه‌ریزی و اتخاذ سیاست‌ها و راهبردهای لازم مسیر را برای پیشرفت و ارتقای هنر و صنعت بسته‌بندی ایران هموار سازد.   محورهای کنفرانس: استراتژی‌ها و راهکارهای توسعه تولید و برندسازی محصولات ایرانی؛ نسبت هویت و طراحی بسته‌بندی؛ نقش تبلیغات در بسته‌بندی؛ چاپ و نقش آن در بسته‌بندی؛ رابطه بسته‌بندی با فناوری و الگوهای جدید ارتباطی؛ پژوهش‌های علوم و فناوری مواد انواع بسته‌بندی‌ها و نسبت آن با طراحی بسته‌بندی؛ محیط زیست و علوم و فناوری بسته‌بندی؛ مطالعات مالکیت و حقوق مادی و معنوی بسته‌بندی؛ جستارهای وابسته به علم اقتصاد، تجارت، بازاریابی و شناخت بازارهای مرتبط علوم و فناوری بسته‌بندی؛ مطالعه، نقد و بررسی طراحی بسته‌بندی ایران در بستر تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فناوری‌های نوین؛ آینده‌پژوهی، آینده‌نگاری، راهبردپردازی، چشم‌اندازسازی، سناریوپردازی و ... درباره علوم و فناوری بسته‌بندی ایران؛ آسیب شناسی روش‌ها، ساختارها و زمینه‌های آموزش طراحی بسته‌بندی و پیشنهاد راهبردها و روش‌های نوین؛ و کلیه محورهای مرتبط با ابعاد هنری، فنی و اجتماعی طراحی بسته‌بندی.

کنفرانس ملی طراحی بسته بندی و نوآوری

زمان برگزاری: 8 و 9 اسفندماه سال 1404 وبسایت: jelvehonar.guilan.ac.ir  رئیس کنفرانس: دکتر علی باستی دبیر علمی: دکتر حسینعلی عابددوست  دبیر اجرایی: محمد زریابی معرفی کنفرانس: کنفرانس بین المللی «جلوه‌های هنر ایرانی اسلامی ...» سعی دارد زمینه‌های پژوهش در عرصۀ هنر، فرهنگ، علوم و اسناد مرتبط با هنر ایرانی و هنر اسلامی را با نگاه ویژه به پیوندها و هم‌گرایی‌های فرهنگ و هنر ایران و روسیه، آسیای مرکزی، قفقاز و اوراسیا؛ از کهن‌ترین ایام تا عصر حاضر را فراهم کند. با اهتمام به اینکه کنفرانس حاضر گشایشی در زمینۀ شناخت، تفسیر و تعالی مطالعات نظری هنر این منطقه از دورۀ باستان تا جلوه‌های نوظهور آن باشد، اهداف زیر قابل تبیین است: تقویت ارتباطات، بحث و تبادل نظر میان پژوهشگران، اساتید و دانشجویان حوزه هنر ایران، روسیه و کشورهای محدودۀ آسیای مرکزی، قفقاز و اوراسیا شناسایی سرمایه‌های غنی فرهنگ و هنر ایران، روسیه و کشورهای حوزۀ آسیای مرکزی، قفقاز و اوراسیا به جامعۀ علمی و هنری ایران و جهان بهره‌وری بهینه از ظرفیت‌های ویژۀ فراملیتی در گسترش مطالعات فرهنگی و هنری در منطقه و جهان ایجاد انگیزه در پژوهشگران جوان حوزۀ مطالعاتی فرهنگ و هنر در منطقه کمک به گسترش مرزهای علم و توسعۀ روابط حوزه‌های مختلف هنر با علوم دیگر توسعۀ علمی مطالعات نظری هنرهای ایران و گسترش مطالعات در زمینۀ پیوندهای فرهنگ و هنر ایران، روسیه و کشورهای محدودۀ آسیای مرکزی، قفقاز و اوراسیا ترویج فرهنگ و هنر در بطن جوامع به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مواریث تمدن‌ها تأمین مکتوبات نظری نوین و یاری به حوزۀ منابع آموزش دانشگاهی هنر محورهای کنفرانس: محور ویژه: پیوند هنر ایرانی اسلامی با مناطق روسیه، آسیای مرکزی، قفقاز و اوراسیا رابطه هنرهای ایرانی اسلامی و فرهنگ  رابطه هنرهای ایرانی اسلامی و علوم  رابطۀ هنرهای ایرانی اسلامی و اسناد سیر تحول و تطوّر نقوش ایرانی اسلامی

کنفرانس بین المللی جلوه‌های هنر ایرانی اسلامی در فرهنگ، علوم و اسناد

تقویم آموزشی

18 الی 20 شهریور

انتخاب واحد دانشجویان

24 شهریور 1403

شروع کلاس ها

2 الی 4 مهر 1403

حذف و اضافه دروس

تا 24 آبان 1403

امتحانات میان ترم

10 آذر 1403 الی 12 دی 1403

حذف اضطراری (تک درس)

22 آذر 1403

اولین نوبت از جلسات حضوری

6 دی 1403

دومین نوبت از جلسات حضوری

12 دی 1403

پایان کلاس ها

2 الی 14 دی 1403

ارزشیابی اساتید و دریافت کارت ورود به جلسه

15 دی 1403 الی 2 بهمن 1403
هم اکنون

امتحانات پایانی (15 دی 1403 الی 2 بهمن 1403)

تا 10 بهمن 1403
تا 12 بهمن 1403

ثبت نهایی نمرات